1. Loris Karius

Jeg liker ikke Karius. Jeg syns han er den svakeste keeperen jeg har sett som har blitt valgt som førstevalg.

Derav flåsete kommentar. Jeg syns vi nedprioriterer CL for å gi Karius en boost han ikke fortjener basert på prestasjoner i rødt. Hva han presterer i treningstøy er jeg likegyldig til så lenge han ikke får det til å funke i kamp.

Tålmodighet, vil noen mane til.
Karius, Flanagan, Markovic, Moreno - jeg har ikke tro på at noen av disse vil bli skrevet i gullskrift i vår historie. Da vil det isåfall bli i den grad Djimi Traore er nøkkelspilleren bak CL-triumfen i nyere tid.

100% enig, rart vi kjøper Karius når vi har så stor tro på ward også får han ikke spille

Jeg innrømmer at jeg har en nær blind tro og kjærlighet til Klopp sitt prosjekt. Det nærmeste en vaskeekte ateist kan bli en “believer”.
Hadde Rodgers foreslått det, ville jeg vært meget skeptisk og antageligvis ikke skjult det heller. Nå kommer det (hvis riktig) fra Klopp. Da kan jeg ikke tenke meg noe annet enn at Karius anses som et så stort talent at det er bare rett og rimelig at han må forsøkes fases inn som 1. keeper.
Jeg er ikke på treningene på Melwood, men om Karius er best der og har det høyeste potensialet - så er det klubbens jobb å få det ut. Til beste for klubben.

Asked about the switch, Klopp said: “With goalkeepers you have to do it like this. Usually I could say it’s a decision for today but if Loris now is able to perform, he will stay in the goal.”

Da er det tidenes mulighet for LK1 nå.

Håper det betyr at hvis han roter det til så kjøper vi en ny med det samme.

Har ingen tro på at noen lag vil slippe førstekeeperen sin i Januarvinduet.
Kanskje den viktigste spilleren på laget unntak angrepspillere som lager målene.

Det tror jeg man får til, men det vil koste hinsides mye mer

Det kan nok være slik at keeperne har fått kniven på strupen nå, og at de settes inn i slike kamper med krav om å levere eller ryke på dør!
Jeg håper man har skjønt at det ikke går an å tulle videre med middelmådige keepere fremover.
En toppkeeper med substans tåler jaggu også press!

Mignole gjør tabber, men Karius mangler grunnteknikk. Nok en gang hopper han i det skuddet skal til å gå. Rekkevidden blir jo nærmest null når man ikke har beina i bakken når satsen skal skje.

Tok definitivt ikke sjansen. Makan for en innvolvering på 1-1.

Elendig!!!

Klopp har hatt laaang tid til å skaffe en bedre keeper enn Mignolet. Og fortsatt tror han (og en del supportere) at Karius er bedre enn Mignolet…

Dritkeeper, redder ikke en skit!

Dette har jeg sagt mange ganger.Karius er rett å slett ikke klar for PL.Mignolet gjør en og annen tabbe men Karius mangler det grunnleggende for å bli en god keeper

Trøsten må være at det ikke er så mange defensive fiber i Manchester City keeperen heller.

Hadde han en eneste kvalifisert redning i dag??? ??? ??

Trur faktisk det er bedre å ha Mignolet i mål.

Ja, Karuis er tilsynelatende like dårlig som skuddstopper, som enhver utespiller man putter i drakta!

Svakt av Karius på 1-1, men la han få våren på å spille seg varm. Så evaluerer man keepersituasjonen i sommer. Mignolet bør være ferdig.