1. Loris Karius

Man trenger ikke å vente eller evaluere lengre nå tror jeg, nok er nok.

Jeg er ferdig å forsvare keeperene våre nå.
Blåser i hvem som står resten av sesongen, selv om jeg liker best Karius.
Ny keeper må inn uansett.

Helt enig, vårt helt klart svakeste ledd!
Bedre skuddstoppere nesten overalt ellers i PL og sågar i divisjonen under.
De er bare rett og slett elendige og det sitter sikkert mest mellom øra.
Ergo er apparatet rundt dem akkurat like elendig, og Klopp sier jo selv at keepere må behandles med spesiel omhu… Det er etter mitt syn egentlig et signal om at hans egen kompetanse på å bygge psyke på en god keeper er noe han ikke kan…

Tror fort det blir konklusjonen, ja, men lettere å få tak i ny i sommer, så da vil jeg gi Karius våren.

Heldigvis har City en enda dårligere keeper. Kan City vinne ligaen med han, så kan vi vinne ligaen også. Mål nr 1, 2 og 4 hadde en klassekeeper tatt. Dvs mål nr 4 hadde ingen tatt, men de gode hadde neppe sentret til PL sin toppskårer der. (vet det er Kan, men poenget står seg)

Hvorfor ikke bare gamble med Grabara? Kan jo ikke bli værre en de to vi har nå uansett.

Eller Ward

Det er faktisk så ille at det meste er bedre.
Kan Ward virkelig være blitt så ræva ??
I så fall er det Suckerberg som kan for det. Drit-trener!!
Det er faktisk KATASTROFE dårlig på keepersiden nå, verre enn jeg noen gang kan huske!

Noen andre som erindrer noe slikt som nå??

Det var da voldsomt.

Da vi spilte med Bogdan.

Klopp on if Karius should have saved Sane’s goal: “People always find a hair in the soup.”

Tja, jeg veit ikke om det var like ille, nå stopper jo ikke keeperen noe som helst, det gjorde i det minste Bogdan…

Tja. Jeg syns vel egentlig vi er langt forbi dette…
image

Det er en regelrett bortforklaring!
Den går ikke folk med litt fotballhue på, beklager Jürgen Klopp, den må du jaggu svelge.

Klopp ser nok det samme som dere også. Bare nevner det.
Karius får nok høre det av Klopp, men ikke gjennom media slik som José praksiserer det.

Selvfølgelig. Slik skal det være.

Klarer ikke å være komfortabel med keepersituasjonen. Hva i alle dager gjør Ward på trening?

Svake utspark i dag, sett bedre fra han før. Samtidig står laget dypt og kompakt, og City presset høyt og da er det vanskelig å være keeper. Det ER en ro med Karius jeg subjektivt føler han har som Mignolet ikke har, en slags keeper-aura. Han er dessverre ikke god nok (enda). Og topplag har dårlig tid. Uheldig situasjon for lag og spiller.

Keeper-aura??? Get real!
Nix, det er kun en kar som ser godt ut, men som er livredd og som hopper hver gang han skal ha beina i bakken for å kunne gå etter et skudd.
Mulig han er en god keeper, men hodet hans er vrak og enda verre etter i kveld selv om vi vinner.

Jeg blir oppriktig provosert når folk prøver å bagatelisere hvor elendig det er mellom stengene hos LFC for tida.

Jeg tenker ofte at alle førstekeeperne i PL er ett bedre alternativ enn det vi dytter mellom stengene. Det er så skremmende svakt det Mignolet og Karius presterer, at jeg begriper ikke hvorfor vi har Ward. Om Ward ikke har knekt begge armene, må han jo være totalt udugelig om han ikke klarer å presse disse to ut av målet.

Men, men, jeg lever greit med å spille med 10 mann så lenge vi scorer 4. Det holder alltid til seier :grinning:

Ja nesten alltid.