1. Loris Karius

Med fare for å dra i gang debatten igjen, så må jeg si at du har en uendelig mengde med rissing å gjøre før du får med på laget ;-).

Vi har også den 17-åringe Kelleher, som er u19-keeper for Irland og har stått tilnærmet likt med Grabara på u23.
Shamal George er også på vei tilbake etter skade i pre season.

Fulton er u21-keeper for Skottland, og Ward har a-landskamper for et lag som kom til EM-semi.

Det gror godt, og sammen med Karius tror jeg vi har en godt styrket posisjon og en meget sterk posisjon for fremtiden.

@dingus du lurte jo på Achterberg? Vet ikke om dette er hans verk. Kan hende han raserer alt. Vi får se :slight_smile:

Hehe, synes vi stoppet på et fint sted jeg- lar steinen stå!

Innlegget ble trukket tilbake av bruker (før du postet svaret ditt) siden jeg følte det var “slemt” mot en annen bruker. Ok så har det ikke gått i ei uke, men siden lørdag :scream: trodde du forstod at eg overdreven med et par dager. Som du sikkert makter å forstå så meint jeg ‘rase fra seg’ (som om du tyter enda, nesten ei uke etterpå).

Innlegget var under min verdighet og for det beklager jeg. Jeg mener også at Karius ikke har prestert tilfredstillende så langt, men jeg synes du tyter tidlig om dette.

Bytte nick? Ta deg ei pære!

Vi har diskutert om feilen han gjorde med å ruse ut var større enn Lovren’s. Ikke noe særlig mer.

Den oppfordringen tok jeg glatt:)

Jeg sletter også mitt innlegg, for det lakk som Taibo.

Jeg tenker at Karius skal få tid til å spille seg varm, og jeg dømmer han overhodet ikke.

Han er vårt førstevalg, og kan komme til å bli i mange år. Det er stort at en slik spiller kommer til Liverpool, og til den prisen.

Men kommer noen med keeperrelaterte spørsmål, eller meninger jeg er uenig i så sier jeg i fra. Det har ingenting med om man gir en spiller tid eller ikke.

Tyter el ei, det er nå engang slik på et forum, eller om man har en samtale, at det går som ping pong frem og tilbake, til man er ferdig med det temaet for det er så j… irriterende når noen bryter av midt i.

Ser den og eg synes ikke innlegga dine er overdrevne stygge, synes faktisk at de stort sett er bra. Forstår virkelig ikke nødvendigheten av da og si de samme tinga i annen innpakning flere ganger, da dette er en relativt ung spiller og ny i klubben. Det er nettopp pga at samme situasjon ble trukket frem og debattert i mente i tillegg til at spilleren var ny i klubben og ung av alder som bidro til at jeg oppfattet dette som syting.

At vi sitter i Norge og debatterer spillere er egentlig ikke noe stort problem, men dersom fans over hele verden sitter å debatterer prestasjonene i negativ forstand til en ung utøver etter et par kamper i stede for å gi han arbeidsro så er det et stort problem mener jeg.

Når ting blir sagt over lang nok tid og eller nok ganger så kan dette skape en dårlig stemning rundt spilleren ta Lucas som et eksempel da. Tror rett og slett ikke jeg hadde maktet en slik tråd til…

Skjønner ikke hvordan skriverier her inne skal påvirke noe som helst i klubben vi elsker.

Karius er god nok til å ta plassen som sin, og han gjør feil, blir å gjøre feil men jeg er ganske sikker at det i det minste blir færre en Minio

Hallo? Har du ikke fått med deg hvordan Liverpoolian påvirker resultatene med sine påfunn her inne? :smiling_imp:

Noen har blekkspruter, andre har eseler og elefanter, og vi har brumlemann @liverpoolian.

Det er godt man blir satt pris på her inne.:heart:

Vi så det mot Watford, 3 meget kvalifiserte redninger. Dette blir bra!

Tror kanskje Karius har en liten fordel med tysk keepertrener. Selv om Mignolet er språkmektig er det ikke sikkert han forstår alle nyanser i tysken. Å bli degradert gjør at han vil søke nye gressganger(pling) til sommeren. Ward kan være fornøyd med å være reserve en stund

Achterberg var også keeper i Tranmere Rovers fra 1998 til 2009. Karius var lenge ved akademiet til Manchester City. Mignolet har vært i England i mange år. Jeg vil tro at kommunikasjonen foregår på engelsk, et språk de alle er komfortable med.

Andre del er jeg enig med deg i Zappa. Mignolet vil nok finne seg en ny klubb til sommeren, hvis han ikke får tilbake plassen. Ward som reserve kan vise seg å være bra, men det hadde vært bedre om han ble lånt ut til en PL klubb neste sesong. Til sommeren må vi nok ut å lete etter en erstatter for Mignolet. Enda det beste hadde jo vært å beholde han enda en sesong.

Etter å spelt 2 sesonger på FIFA 17, hvor Karius da har fått 87 i skills, er jeg 100% overbevist om at denne mannen vil vise seg å være en fantastisk signering for oss! Forresten så vinner vi serien i 17/18 sesongen! Chelsea vinner i år, med oss på andreplass med 80p…

Kan du levere tippe og Lotto rekke til meg for de neste ukene ut året ?

Null problem! :grin::laughing:

Heihei!
Dersom dette hadde stemt hadde MU rykka ned frå PL for ca ti år sidan då dei av ein eller annan grunn fekk ny manager som solgte ut dei beste spelarane for to Bugg og eit glansbilde.
Samme karen kjøpte så inn den svært lovande 39-årige vingen Bob Nolegs frå Hartlepool for ein kald milliard. Bob vart av ein eller annan grunn aldri det stjerneskuddet overgangssummen (eller løna) skulle tilsei…:smiling_imp:

Så bra :blush::+1: Hvordan ser første 11 ut i 17/18?

Er det ikke akkurat dette som skjer i Manchester nå da? Slik jeg der det så betaler de overpris og himmelhøye lønninger på spillere som ikke leverer… :joy: Nedrykket har kanskje ikke kommet enda, men innen 19/20 sesongen har nok også det blitt et faktum