10. Philippe Coutinho

1977: Kevin Keegan ut, Alan Hansen inn.
2018: Coutinho ut, Virgil van Dijk inn.

Say no more.

Amen.

Det har vært åpenbart helt siden i sommer at han har vært her på lånt tid. Blir bare tydeligere og tydeligere.

Da lover dette bra, fordi senere samme sommer hentet vi Kenny Dalglish, og dette var i begynnelsen på den beste perioden i Liverpools historie!

Regner med at det var det du også ville ha frem?

ønsker coutinho lykke til videre, men utrolig kult det hadde vært om vi slo ut barcelona i CL :slight_smile:
Interresant at det ser ut til å ha vært fsg som har holdt igjen salg, mens klopp ser ut til å ha vært åpen for det hele veien.

Tenk så sjukt om han failer medical ellernoe nå.

Couthino fails Medical at Barcelona,seems he have no heart.

Kan på mange måter forstå coutinhos ønske om å spille for barca. Men synes absolutt han burde kunnet vente til sommeren av respekt og for å vise takknemlighet overfor klubben, og dens supportere, som har formet og utviklet han til den spilleren han er idag. Frustrasjonen min retter jeg nå mer mot FcB og kanskje Lfc. Barcelona er en klubb uten skrupler, og de kan gjerne gå konkurs for min del. Så håper jeg av hele mitt hjerte at Liverpool har vært godt forberedt i lang tid på dette salget, og derfor kunne gi slipp på Coutinho nå.

Det beste er om dette salget er nøye planlagt og klubben har full kontroll på situasjonen. Det får vi vite med tiden. Foreløpig relativt stille rundt eventuelle erstattere. Kanskje venter klubben til Coutinhos overgang er offisielt bekreftet.

Det verste er om salget er dårlig planlagt og gjennomført på impuls av økonomiske grunner.

Den som overlever januar-vinduet får se!:grinning:

Coutinho ute i muligens 3 uker pga skade. Kanskje Liverpools personell trodde det egentlig sto om 3 måneder. Da forstår jeg salget bedre

Hvis liverpool`s leger er så ubrukelige at de ikke klarer å skille en skade på 3 uker fra en skade på 3mnd, ja da må vi få nytt medisinsk støtte apparat. Dersom Manager og styre tror det er 3mnd i stede for tre uker og det medisinske apparatet sitter på denne informasjonen så er det ekstremt mangelfull kommunikasjon innad i klubben :worried:.

Drømte Barca ikke hadde penger til å betale…

Coutinho presenters som Barca-spiller.
Bør kanskje ikke trykke på denne linken:

Synes Coutinho har vært relativt mye ute i skade etter hvert…

Så, hvilket nummer får han i barca?

7 kanskje

Han er ute i minst 3 uker.
Hadde ikke vært med mot city uansett da.
3 PL kamper av 16 mulige isåfall.
Hvem vet hvor mye mer han han hadde blitt skadet… nå ser 1.6 milliarder som en svært god deal.

Faktisk så har jeg sett nå det er meldt han vil koste £146 mill. I dagen pundkurs blir det 1.69 milliard kroner

Ser ut som en litt bedre deal. Har fundert på dette salget som sikkert alle andre her inne også og uansett hvordan det rettferdiggjøres med stats med grus i maskineriet med penger etc, sitter jeg fortsatt med en uggen følelse. Jeg blir nok litt straffet pga min entusiasme for kjøpet av VvD, endelig skulle pool vise at vi ikke bare er en klubb med de beste supporterne, men en klubb med de beste spillerne og selvfølgelig den beste manageren.
Når så Coutinho går i januar mener jeg signal effekten blir enorm, vi ga etter for press selv om vi hadde alle essene, spilleren regelrett syter seg bort med høvelig ny kontrakt i lomma. Hva tenker resten av fotballverden om Liverpool nå, og hvem blir nestemann til å ta en Coutinho.
Summen er ok den , det er bare den gnagende følelsen som ikke helt vil slippe taket enda.
Gi meg en seier til helga og da hr jeg sikkert glemt at den lille var her engang.

@billshankly: "Hvis liverpool`s leger er så ubrukelige at de ikke klarer å skille en skade på 3 uker fra en skade på 3mnd, ja da må vi få nytt medisinsk støtte apparat. Dersom Manager og styre tror det er 3mnd i stede for tre uker og det medisinske apparatet sitter på denne informasjonen så er det ekstremt mangelfull kommunikasjon innad i klubben :worried:."
Har det vært snakket om 3 mnd skadefravær noe sted?

Jeg svarte bare på denne @jano1968 :blush: