10. Sadio Mané

Tipper det blir kommunisert mellom klubb og landslag når det nærmer seg fristen for å ta ut det endelige laget og dersom Mane er nær nok klar til å spille så reiser han, ellers blir han. Bør ikke være noe problem så lenge ingen prøver å lage et problem.

Gledelig. Nå trener Mane for fullt igjen.

Mane er en viktig spiller for Liverpool og da spesielt mot lag som legger seg bakpå. Med sin fart og teknikk kan han åpne motstandrens forsvarsmur.

Liker dårlig at Mane er tatt med i landslagstroppen til Senegal neste uke.
Slår han opp skaden igjen, blir det nok støy.

Det er stor fare for at senegal lar ham spille hele neste kamp, kanskje begge tilogmed. for senegal er det lenge til neste landslagssamling så en liten skade gjør vel lite for dem. De trenger ikke være like forsiktige.
Og de fleste landslagsspillere ønsker vel ikke å si nei til landslaget sitt heller.

Liker dårlig disse landslagssamlingene.

Og om han slår opp skaden igjen, hva kan skje da, klopp får vel ikke gjort noe annet enn å kjefte litt i media?

ai, leser at mane har med seg en egen fysio til denne landslagssamlingen!

Det er godt å høre, og må være verdt det, å spandere en fysio sin reise og overnatting må være billig i forhold til å få millionlønnede spillere på skadelista.
Skulle hatt en fysio med brasiltroppen også, tilogmed de som skal være med i englandtroppen kunne trengt det.

Skulle heller tatt med en fysio tilbake fra Brasil, de utretter jo mirakler. Clyne hadde vært tilbake for lengst…

Da er også Mane VM klar.
Forhåpentligvis slipper han å spille returkampen, og kan komme hjem skadefri.

Flott assist av Mane mot Sør Afrika, den er vært å se.

Det er egentlig en helt sinnsykt god pasning han slår der. Når man ser dette i reprise, er det vanskelig å forstå at han faktisk ser muligheten til å spille spissen fri i den situasjonen.

Tenk om vi kunne holdt brassene, afrikanerene og Lallana skadefrie store deler av sesongen fremover. Det kunne fort bli hyggelig.

Jeg blir bare glad og opprømt g ikke sårent lite stolt over at Mane spiller i helrødt. Når han i tillegg sa NEI til Manchester United bobler det inne i meg når jeg ser Mani i aksjon. For en spiller, og for et overblikk denne spilleren har. Holder han seg skadefri har viLiverpoolsupportere mye å glede oss i tiden fremover.

Har du link til den? Fant ikke…
Edit: fant👍

Pokker slike vil jeg se i rød trøye også

Får håpe at det bare er et lite tilbakeslag, nå da.

Hvorfor i hel××××× spilte han hele kampen?? Senegal var vel videre uansett? Helt forbanna utrolig at han spilte 177 min på 3 dager…

De var videre etter at de vant den kampen ja. Ikke før kampen. Kunne sikkert blitt byttet ut, men skjønner at Mane var gira på å få Senegal til VM.

Legg ned all landslagsfotball NÅÅÅÅÅ!!! :rage::rage::rage::rage::rage::rage:

utrolig frustrerende.
Men kanskje mane kom litt for tidlig tilbake fra skadeoppholdet denne gangen? Denne gangen hadde vi tilogmed vår egen fysio for å følge med ham.

Vet ikke hva man har anledning til men kunne vel presset på for å få dem til å la mane gå ut ved pause da de ledet 2-0. Tror de ville være sikret gruppeseieren med uavgjort i denne kampen.

De måtte ha minst 2 poeng for å være sikret VM-deltakelse, så jeg har forståelse for at de beholdt sin beste spiller på banen. Vi hadde jo også latt ham spille mye selv (77 min i en kamp som vi ledet med 2 mål fra det 57. minutt), så vi har egentlig ikke så mye å klage på…

Men er dagens fotballspillere fullstendig blottet for kjennskap til sin egen kropp og fysiske begrensinger? Mane tvinges jo ikke til å spille 90minutter dersom han mener han ikke er klar for det. Spillerne må kunne ta ansvar selv også.