10. Sadio Mané

Hehe

Kloke ord.

Ny kontrakt!

Pent lønnshopp.

Sadio Mane agrees new long-term Liverpool deal | Football News | Sky Sports Herlig!

…dilter etter Firmino, som vanlig :roll_eyes:

Deilig !

Kveldens gladnyhet!!

Perfekt! Fantastisk spiller

Beste black friday kuppet jeg har lest idag! Sadio!

Mane, Firmino og Salah har alle signert nye kontrakter med Liverpool, fantastiske nyheter for alle oss som er glade i Liverpool. Greit å sikre fremtiden til klubben med å beholde de beste spillerne.

Fantastisk gode nyheter! Mane er klasse!

Det betyr at vi er så godt sikret som en kan være i markedet på å ha en av de giftigste, hvis ikke den giftigste angrepstrioen i verden de neste 5 sesongene.

Det betyr at vi kan bruke 8 vinduer på å styrke første de posisjonene bak disse tre. Keeper, stopper og de tre fremme tror jeg holder verdensklasse, så gjenstår det å se om TAA og Gomez nærmer seg det nivået. Robertson, Keita, Wijnaldum, Fabinho, Hendo får kanskje svært sterke konkurrenter til sine posisjoner de kommende vinduene. Blir vanskelig å finne gode nok spillere til første 11eren vår, og blir uhyre spennende å se hvem som kommer inn!

Vi har god dekning på midten. Verre på topp. Hva gjør vi dersom Salah og Firmino blir langtidsskadet samtidig?

Da kjører vi Shaqiri og Sturridge/Solanke. Hva det vil si for tabellen…,. Det håper jeg vi slipper å finne ut!

Helt enig, men jeg skrev ikke om dekning eller bredde. Hvis vi hvert eneste vindu de neste 8 vinduene kjøper en VVD type spiller. Dvs. en som klart innehar potensialet til å være verdensklasse, så kan vi få en helt spektakulær tropp. Angrepsspillere koster også mer enn midtbane og forsvar, så vi har veldig gode muligheter til å nettopp gjøre dette.

For å svare på spørsmålet ditt så kan vi erstatte Salah og Firmino med Shaqiri og Sturridge. Dette er svakere spillere, men holder alikevell høyt europeisk nivå. Det er ikke dårlig dekning, men hadde selv ønsket at vi hadde hatt en Fekir eller liknende i tillegg. Midtbanen vår har meget god dekning, men midtbanen består desverre av tre spillere som har en meget dårlig skade historikk. Tenker på Lallana, Hendo og Ox.

Bør Mane skaffe seg mental trener?

Disse «opp og nedturene» hans kommer med for jevne mellomrom synes jeg.

Avslutningene i kveld sitter i hodet og ikke talentet…

Eller på tide å stå igjen etter trening for å øve på avslutninger? Han brenner i hvertfall altfor mange, og snart begynner det å koste oss poeng

Han kommer til sjanser og det er veldig bra. Han er akkurat tilbake fra en skade, så det kan hende hemmer han noe? Jeg stemmer for å gi han tid.