10. Sadio Mané

Men jeg tror ikke så mange som spilte fra start idag spiller på tirsdag, om det blir noen.

Nå tenkte jeg mer på hele perioden. Vi har spilt åtte kamper, der førstelaget er brukt i 5 av de pluss flere har kommet inn i de andre kampene. Mane har spilt tre kamper siden 31 december. Tror det er lite problem å la han spille på tirsdag. Drar han i morgen er han i Liverpool i morgen. Ikke noe særlig verre enn man feks var i CL

Enig!

Det er sant, men klopp har ofte tatt det rolig med spillere som har vært borte litt. Hadde feks forventet at matip ville spille fra start da han dagen før ble klarert for spill. Kan ikke forvente at mane får mer enn muligens mandagen sammen med resten av laget

Det var spillere som hadde vært skadet og nå har han mer eller mindre kniven på strupen. Taper vi på tirsdag uten å starte mane så blir det ramaskrik tror jeg

I slike situasjoner så savner jeg Suarez. Tenk så utenkelig at han ikke skulle ha startet selv om han kom 2 min før kampstart i en hjemmesnekra olabil. Landskamp og flytur/jetlag? Pfft. Selvfølgelig inn på førstelaget. Må jo tåle såpass. Gøy å spille fotball!

Deretter en trøkk på banen som ville sendt visse andre spisser vi har til sykestua og vel så det. Suarez ville komt seg opp på beina med en gang, vist de styggeste grimasene som noensinne er vist på tv, og gradvis løpt det av seg.

Sukk…

Jeg tror det er utenkelig for mane også. Han slår meg som en slik type. Tror han er megamotivert og klar for kamp på tirsdag. Selvfølgelig ikke så drøy som suarez for det er ingen

Føler med mane :cry: men godt å ha han tilbake my boy :heart_eyes:

Man får håpe Mané kan mane mange mann ved å komme tilbake, med manende blikk har nok Mané sett at mannskapet trenger å mane bort de mange vonde minnene i januar.

Abba sang det best: Mané, Mané, Mané

Han føler nok at han nettopp har sviktet sitt eget land/landslag, men er psyken sterk nok er han også god nok til å starte - men han er neppe megamotivert.

Luis Suarez er en ur-kraft vi neppe ser igjen i drakta vår, men en rasende Mane er ikke å forakte!
BRING HIM HOME AND LET HIM START! JÛRGEN KLOPP!! DO YOU HEAR ME???

Direktebilder fra Mané sin ankomst i Liverpool:

Viser at Liverpool supporterne er spesielle. Fenomenalt.

Det er nok bare bambus…

Om dette ikke er fake så er det rett og slett helt sykt!!!

Dere tuller? :slight_smile: Selvfølgelig er det fake!

Ser mer ut som om da vi vant CL lol

Er redd det ikke stemmer helt, nei. Om et slikt arrangement hadde blitt satt opp så er jeg ganske sikker på at mange håpefulle supportere hadde møtt opp. I det minste blir han nok tatt godt imot på tirsdag om han er til stede!