11. Mohamed Salah

Her diskuteres spilleren Mohamed Salah.

21. Alex Oxlade-Chamberlain

Mohamed Salah has passed his medical and will be officially announced as a Liverpool player imminently.

Måtte dette bli starten på et knallbra overgangsvindu :+1:

Håper vi sparer 9,ern til en skikkelig storfisk. Abu eller lewa… :flushed::+1:

Vi skaper våre egne storfisker. Salah blir den neste!

Nå har Liverpool signert en spiller fra øverste hylle.

Tja, ikke helt Samantha Fox nivå på hyllene, men likevel.

Ryktes at Firmino gir sitt nummer 11 til ‘‘Momo’’ og tar nr 9.

Her var det på sin plass å gi et kjærtegn :grinning:

Hvor mange målpoeng (altså mål+assist) kommer Salah til å ende opp med i Premier League 2017/18?

• 0-6
  • 7-12
  • 13-18
  • 19-24
  • 25 eller mer

0 stemmegivere

Hvilken posisjon vil Salah som oftest brukes i?

• Høyrekant
  • Venstrekant
  • Spiss/False9
  • Vingback på en av sidene

0 stemmegivere

Salah

Mane

Jeg tror i de kampene Mane og Salah begge starter så vil Mane oftest starte på venstre og Salah oftest på høyre.

Jeg tror det tre fremme vil spille veldig fritt i angrep, men at mane og salah vil skifte på kantene i det defensive. De vil skifte posisjoner hele tiden. Når man ser på målene til salah fra Roma så skårer han en god del fra venstre side selv om han på papiret spiller høyreving. Dette tror jeg også Klopp vil gjøre. Masse bevegelse fremst

Liker ikke den ishockeyfiseringa og ordet målpoeng. Det er tullete, og har ingenting med fotball å gjøre.

Vet det ble diskutert på det gamle forumet for et par år siden, men der tror jeg jeg klokelig avstod fra deltakelse.

Sluttprodukt er verre.

Hvorfor ikke? Det gir da et mye mer helhetlig bilde av hvor mye en spiller konkret bidrar med. Vi teller mål, vi teller assist. Så slår vi sammen summen, og får en total. Om noe så er det dette som menes med “sluttprodukt” for min del (@carragher :wink: ) . Eksempelvis at jeg sier Adama Traore kan være en fryd å se på, men så sier du at det ikke fører til mye. Så leter vi fram målpoengene hans, og finner ut at han står med 0 mål og 1 assist i PL 16/17(!). Kun ETT usselt målpoeng.

Om det skulle vært mer hockeypreget ville vel 3.sist på ballen hatt større fokus - men det har det altså ikke.

Vi skal se på MÅL og MÅLGIVENDE, fotballskoene skal være SVARTE, stolpene skal være FIRKANTET, og det er FORBUDT å style håret før kamp! Mål skal feires med en arm i været e.l, innøvde feiringer straffes umiddelbart med løpetur rundt stadion, TO RUNDER!!!

Og "“ballinneHAV”!
Hvilket hav er det?
Det heter BALLBESITTELSE.