11. Mohamed Salah

Det er sikkert riktig. Jeg mener det gir et mindre nøyaktig bilde på målteften hans mot topplagene da. PL har jo en definert topp 6 nå, og det er ofte marginer som bestemmer hvem som blir nr 5 og hvem som blir nr 4, i tillegg kan det være tilfeldigheter som avgjør hvilke topplag man scorer imot fra sesong til sesong.

Det er er godt tegn når supporterne er uenige om hvilken spiller som er best.

Coutinho, Salah, Firmino og Mané er alle høy klasse. Kanskje Keita blir det samme. Fint om vi kunne hatt alle fem på én gang.

Det er alltid hyggelig å diskutere hvilke spillere som er best i den klubben man følger tett. Som carragher er inne på så er Coutinho, Firmino, Salah og Mane klassespillere. Jeg håper Lallana også kan være en del av denne diskusjonen.

Det som ikke har vært like hyggelig å diskutere er slett forsvarsspill og svakt keeperarbeid som har vært avgjørende for sure poengtap. Personlige feil som har bidratt til billige baklengsmål har ridd kamptråder som en mare. Tenk om vi snart kunne diskutert godt forsvarsspill og solid keeperspill i kamptrådene. Det hadde vært stas dere.

Om Salah fortsetter sin scoringsform så kan han bli den fjerde spilleren for Liverpool som scorer 20 mål eller mer i Premier League.
De tre andre er ingen smågutter; Fowler, Torres og Suarez.

Hva med Sturridge 21 mål 13/14?

Selvsagt. Beklager misset :grin:
Jeg visste jo egentlig det, men så meg blind på de som scoret mest.

Uansett så er det en veldig stor bragd av fyren om det skjer.

PS. Beklager for sent svar. Får ikke til å svare med android. Er dette et velkjent problem?

Ikke noe jeg har hørt om før

Merkelig. Ikke ser jeg hva jeg skriver og finner ikke “svar” knappen.

Samme her. Får ikke til å poste innlegg via appen i Android.

Bruker dere begge appen?
Prøv å bruke nettsiden, er det jeg gjør siden det nye forumet tross alt er laget med mobile enheter i tankene.

De gangene jeg vil poste noe her med mobil, bruker jeg nettsidene ja. Det er ikke et kjempeproblem, men litt irriterende er det jo at appen aldri har virket som den skal.

Tror jeg bare har testen appen ett par ganger, og fant egentlig ut at den var helt bortkastet i forhold til å bruke nettleseren.
I tillegg har jeg laget ett bokmerke på startskjermen på mobilen som tar meg rett til forumet, så slik sett merker jeg ingen forskjell på app og nettleseren :blush:

Jeg har også bokmerker til de fleste “norske” sidene jeg leser. Appene til de store mediehusene f.eks er jo heelt horribelt dårlige. Brukte det samme her før også, men lastet ned appen etterhvert og fant ut at jeg likte den bedre til det meste annet enn akkurat forumet. Koker nok ned til personlige preferanser, og det er jo helt greit.

Forsåvid ikke dumt å opprette bokmerke rett til forumet istedenfor til .no - det har jeg faktisk ikke tenkt på! Kanskje det må prøves ut …

Bruker appen siden jeg tenkte at det skulle være mye enklere.
Men takk for tips, heretter brukes nettleser.

Hvis du bruker Chrome så klikk oppe i høyre hjørne når du er på fremsiden av forumet og trykk på “legg til startsiden” så har du en direktelink fremme på mobilen din. Så slipper du å gå inn på nettleser og lete deg frem på bookmarks for å komme til forumet.

Ja, jeg vet. Er såpass ung at teknologi er lett forståelig :grin:

uansett - takk for tips :+1:

Aldri godt å vite :joy:
Jeg hører da til stadighet at jeg er for gammel for e-sport

:+1::smile:

I sommer ønsket Jürgen Klopp seg en hurtig ving. Han takker speiderteamet for at kjøpet ble Mohamed Salah.

– Vi var sikker på at han kunne bidra. Michael Edwards, Dave Fallows og Barry (Hunter) maste på meg og sa: «kom an, kom an, Mo Salah, han er løsningen!», forteller Liverpool-manageren i et intervju med Liverpoolfc.com.

Den jævla transferkomitéen! :wink:

De er i gang med å hugge hans rettmessige plass :smiley: