11. Mohamed Salah

Han spillte vel i Espanol før han signerte. Han kjenner nok byen og har flere bekjente der, regner jeg med.

Haha jeg gape her :grin: Tror ikke Salah blir den siste som sliter :grin:

" Jeg forstår scouse, men det er veldig vanskelig. Dialekten er svært vanskelig. Flanno er den som det er vanskeligst å forstå. Jeg skjønner egentlig ikke noe av det han sier. Det er ikke normalt å prate slik han gjør!"

:grin:

Salah er kun 11 mål bak for å tangere Suarez sine 31 scoringer fra 2013/2014 sesongen.

Jeg konkluderer med at Salah har hatt et godt år:

Litt usikker, men stemmer det da ? Suarez hadde rett nok 31 i PL.
Salah’s mål er vel inkudert alle turneringer denne sesongen ? Han har 14 mål, 3 assist i PL.

Suarez hadde 31 mål i Premier League i 13/14 og Salah har 20 totalt i alle konkurranser (14 i Premier League hittil i år). Imponerende, uansett. Et par mål til i kveld og han er i rute, hvis vi ser bort i fra at Suarez var utestengt i de første kampene i 13/14 sesongen.

Skal godt gjøres å score et par mål i kveld :slight_smile:

Salah scorer så mye for tiden at FA har bestemt seg for allerede i kveld å kreditere han med to mål i morgendagens kamp. Vi starter derfor med ledelse på 2-0 :slight_smile:

Mål er mål uansett turneringer.

Det der er jo bare insane!! Halve sesongen bare også???
Når han ble annonsert som mulig Liverpool spiller tenkte jeg at prisen var helt vill. 3 ganger hva Roma betalte bare året før…
Nå skjønner jeg at han var ett varp og er enda mer verd nå :+1:

Grei den, så først nå at Suarez ikke hadde noen cup-mål den sesongen. Alle 31 i ligaen og ingen på 4 cupkamper.

Anfield Road End blir pyramideformet om et par år om dette fortsetter :grin:

Det eneste som blir pyramideformet i PL er håret til Fellaini.

Wow, hatten av for Salah !!!

Han er virkelig et prakteksemplar av et forbilde. Fra et land med ca 90 millioner innbyggere som kanskje trenger slike som ham i en turbulent og vanskelig tid, så kan han kan bli enorm, både som spiller og et symbol på noe viktigere. Mulig jeg overdriver, men den feiringen vi ble vitne til da han scoret for Egypt noen uker tilbake var magisk. Jeg tror han kommer til å skape mange slike øyeblikk, på og utenfor banen. For en spiller og person vi har fått til Liverpool.

Han er faktisk helt på Suarez-nivå i det siste, og det helt uten fakter og spillerier ala Sør-Amerikansk fotball!!
Leverer helt fantastisk angrepsfotball og gjør det hver gang, unntatt når jeg har han på Fantasylaget da…
En helt fantastisk spiller!

Jeg har blitt overrasket over hvor sterk Salah er i kroppen, til å komme seirende ut av nærdueller og med mann i rygg.