11. Mohamed Salah

Helt sinnsykt å tenke på hvor billig denne mannen egentlig var i dagens marked. Roma må sitte å rive av seg håret nå.

Måtte det fortsette, herlig spiller, herlig menneske, M.Salah drakt har på vei i posten!

For et par år siden kunne jeg skrevet nøyaktig samme innlegg som Esali, bare erstatt Roma med Inter og M.Salah med Coutinho.

Har sluttet å kjøpe drakter med navn på :stuck_out_tongue:

Har Fowler, Torres, Meireles, Henderson, Carroll, Suarez, Sturridge, Wijnaldum, Firmino, Owen. Også har jeg drakt fra Roma finalen i 77 signert av Grobbelar og Neal, og en finaledrakt fra 84. Liker å samle:grinning:

Jeg ga meg etter Alonso, Torres og Keane :stuck_out_tongue:

Jeg får vondt i hele kroppen,når jeg tenker og tror at Salah er neste man ut av porten på Anfield.Den neste stjernespilleren som blir solgt.Men jeg skal nyte alle målene han kommer til å score for LFC før han DESSVERRE forsvinner.

Salah blir solgt, Firmino blir solgt, Mane blir også solgt, Keita terminerer avtalen med Liverpool og Klopp bestemmer seg for å overta Real Madrid og FSG går konkurs, og det bli regnvær hele året. huff og huff.

Hvor lenge tror du LFC klarer å holde på Salah viss han fortsetter å bøtte inn mål?.Det andre du nevner er jo bare svada , noe som ikke overraskende

Prøv å å komme med mer positive bidrag heretter så slipper du slike svada svar, storparten av dine innlegg er bare negativitet, se lysere på Liverpool sin fremtid. Salah blir toppscorer i PL neste sesong for Liverpool.

Det får jeg håpe også,men jeg er realistisk,tror du virkelig Salah blir i LFC viss pokaler/tittler uteblir,GRATULERER.Men du som tilbringer mesteparten av døgnet på forumet til LFC for tro hva du vil,så får vi negative/realistiske bare holde kjeft og høre på de lærde.Er jammen meg glad jeg ikke tilhører eliten og har et liv utenom LFC forumet

Takk for det, nå vet vi ikke noe om hvorvidt Liverpool vinner pokaler neste sesong eller ikke, vi kan også vinne CL denne sesongen, ikke særlig sansynlig kanskje, men det var ikke så sansynlig i 2005 heller.

tror iallefall vi holder på ham ut neste sesong, så får vi se hvor gode vi har blitt da og om dominansen i fotballeuropa fortsatt befinner seg i spania da. Kanskje har den flyttet seg mot england igjen, og da kan det være at spillere som salah vel så gjerne forblir i england fremfor spanske klubber

Stjernene må heller dra til Spania enn til de engelske konkurrentene for min del…

er rimelig sikker på er at liverpool ikke kommer til å selge stjerner til de andre engelske toppklubbene framover

Jeg er også glad for at du tilbringer det meste av livet uten for forumet. Håper for omgivelsene dine at du ser lysere på til værelsene der.

Ja.Takk.Its a wonderful life

Han bør i hvertfall få høyere lønn etter det han har levert denne sesongen. Han er vår Messi.
Han har £90000m pr uke nå.
Halvparten av det Van Dijk har.
Firmino bør vel også få en forbedret kontrakt svart.

Enig enig. Salah og Firmino må få høyere lønn.

Jeg har ingen formening om Salah blir solgt eller ikke til sommeren. Det som imidlertid er helt klart er at vi må slutte å selge våre beste spillere dersom vi skal utfordre de beste lagene .

Hehe :wink: dette er et svar som på en måte har avdekket deg… triste innlegg gitt. Håper for din skyld at dine innlegg ikke avspeiler hvordan du er som person.

Utrolig hvor mye syting, surving og svartmaling det er fra enkelte på dette forumet til tider.
Blir jo pokker meg motløs av mindre!

Du mener det hadde vært bedre om han ikke scoret mål i bøtter og spann?

Skjerpings. Dette blir for dumt.