11. Mohamed Salah

Med den sesongen Real Madrid har hatt blir det vel storhandel til sommeren.Salah er nok desverre en av de øverste på handlelista.Så får vi se om klubben står i mot denne gangen.Mest trolig blir han solgt som Suarez og Coutinho

Ja, Salah må skjerpe seg. Nå bør han vise sin lojalitet ved å senke seg ned noen par hyller. Se på Mané! For en type, helt tydelig at han er helt hengiven ovenfor klubben med tanke på de siste 15 kampene han har spilt for oss. Der har du den innstillingen vi trenger for å kunne satse videre på de :slight_smile:

Da tror jeg Liverpools eiere hadde holdt ut en time eller to … :wink:

Har du snakket med Klopp?
Tror det er mer sannsynlig at real m går for Hazard.

I dag ble prinsippet mitt lagt til side og en drakt med Salah på ryggen ble bestilt. Jeg er speachless over hva denne mannen har fått til i Liverpool. Sammenligning med Messi er absolutt på sin plass.

Salah er en super spiller, som vi kan være overlykkelige over å ha sikret oss.

Sammenligne han med Messi, en mann som har begeistret og bergtatt en hel fotballverden i godt over et tiår… det kan vi nok spare oss.

Ville heller sammenlignet han med en Hazard

Partypooper :disappointed: :wink:

Du om det. Jeg synes Salah er mer lik Messi enn Hazard i spillestil. Riktignok en 12/13/14 utgave av Messi. De siste årene har han fått en mer tilbaketrukken, kreativ rolle, som jeg kan være enig i ikke ligner på Salah.

Vi må huske at salah var kun en sesong i roma før han ble solgt til oss. Så spillere flytter på seg, vi har ikke kjøpt en local lad. Men jeg tror ikke vi selger noen stjerner til sommeren. Klubben ser nok det samme som oss, at vi må passe oss så ikke vi selger stjerner for ofte.

Synes vi skal slutte med å kjøpe gode spillere, og å utvikle spillerne våre. Da slipper vi disse problemene.

Og siden vi er imot at klubber prøver å kjøpe andres spillere bør vi slutte med transfers.

Hvis vi bare bruker lokale akademispillere - som vi ikke trener for godt - burde vi være på den sikre siden.

Hvorfor denne sarkasmen og nedlatenheten fra deg og en rekke andre mot brukere som frykter/skisserer salg av Salah?

Dere er kommet ovenpå igjen siden det tross alt er en hel måned siden sist man solgte sin største stjerne?

Salah er 9 mål bak Suarez sine 30 ligamål i 2013/2014 sesongen.

Salah er den spilleren som har scoret 21 mål på færrest kamper for oss i PL. For en bragd av en spiller som knapt kan kalles spiss! Suarez, Torres, Owen, Fowler trengte flere kamper enn han for å score 21 ligamål.

Absolutt helt absurde gode tall han presterer. Men det er likevel ikke helt rettferdig å sammenligne han med Fowler og Owen, som tross alt begynte å spille som på A-laget som smågutter.

Men satser på at Salah har minst like god statistikk som de når han når deres antall kamper.

Fordi jeg synes de er noen tullinger som kaster bort supportertilværelsen sin på slikt, når de heller kunne brukt tiden og energien sin på å glede seg over spilleren vår.

Godt poeng ang Fowler og Owen, tenkte ikke på det

Jeg gleder meg storveis over hvordan Salah har spilt denne sesongen. Han har vært en knallsignering. Samtidig kan jeg heller ikke fri meg fra tanken om at jeg frykter at han kan forsvinne til sommeren. Spesielt dersom vi ikke klarer topp 4.

Spot on Carra, helt spot on!!
Salah er en åpenbaring for oss!!
At han ikke vil spille for LFC til evig tid, det bryr jeg meg lite om pt.

Noen er optimister, noen pessimister og andre realister. Alle har sin fremtidsoppfatning, selv tilhører jeg gruppe nummer 3 og skjønner meg ikke på dem som alltid tror på PL-gull og europaherredømme «neste sesong» og som gang på gang blir skuffet. Jeg er likevel ikke nedlatende overfor @andy & co og jeg synes man skal kunne diskutere ulike fremtidsscenarier på en ordentlig måte uten hån og sarkasme.

Hvorfor bekymring over at Salah evt forsvinner til sommeren nå. Kan dere heller ikke vente til han er solgt før dere klager deres bitre nød. Han spiller for Liverpool og det gjør han neste sesong også. Kane blir solgt Real, og da er det fritt fram for Salah og bli toppscorer i 2018/2019 sesongen. Se alltid lyst på livet, og ikke mørkt på tilværelsen.