11. Mohamed Salah

Du er i strålende humør i kveld!? Fantastisk. Takk for en god latter:

Hm.

Apropos navnet så betyr “Salah” bønn på arabisk og er som kjent en av de fem søylene i islam.

Hver gang eg tar navn og tall bakpå drakten så blir spilleren solgt eller bytter tall innen 1 år. Har Firmino 11.

Herlig figur! :slight_smile:

Du kan få drakta signert av Firmino om du sender den til klubben med kjøpsbevis.

Ballinnehav er det svenske ordet. Jeg er usikker på om det er korrekt norsk. Kan man inneha noe på norsk? Eller være en innehaver? Altså en som eier eller er i besittelse av noe. En butikkinnehaver er vel et norsk ord?

Flott å ha Salah på plass! Velkommen skal han være! Nå har vi bra med bredde i angrepet og en spiller til med ekstrem fart som bidrar med mål og assists. Jeg synes det er bra at Firmino som stort sett spiller spiss bytter til nr. 9 og at vingen Salah tar nr. 11.

Jeg har faktisk så sykt lyst å se Salah springe 100m mot Bolt.

Salah virker umenneskelig rask.

De øvrige formene er OK. Det er denne ene som virker unorsk.

Gjelder vel bare den nye drakten for denne sesongen. Har drakten fra forrige sesong med Firmino bakpå.

Tror dette er et kjøp som passer oss og klopp utrolig bra, som mane. Siste bit i puslespillet framover på banen? Tror ikke vi kjøper noen dyr spiss (som aubameyang) nå med mindre vi får 400 mill for sturridge.

Da gjenstår en midtstopper og venstreback?

Men egypter, da forsvinner han vel til afrikamesterskap…

Velkommen skal du være Salah!
Jeg håper du holder deg skadefri, og spiller deg inn fast på laget med Firmino og Mané foran…
Stakkars klubber som prøver å stå høyt mot oss…

Som Klopp ville sagt: BOOM!

Om vi ser bort ifra puseskjegget til Lallana, blir Salah eneste Liverpoolspiller med skikkelig skjegg? Han kler det uansett mye bedre enn stubbene han gikk rundt med i Chelsea, blitt mer mann nå.

Skal vi liksom være happy for at vi har fått denne fyren i andre forsøket? Han har spilt i PL før for chelsi og FEILET!!! Spreng banken og kjøp heller tilbake Luis!!!

100% enig!!!
Endelig noen som mener det samme! La oss ikke bli påvirket av hva disse NEKENE sier!!!

Velkommen tilbake, :heart: Luis Alberto :heart:

Hvorfor? Jeg kan avsløre utfallet hvis du vil. Salah er for Bolt som Lucas er for Salah.

Akkurat som disse andre RÆVA SPILLERNE!!!

Yes! meget fornøyd med tidlig signering av Salah. Blir så bra med all den farten på topp, synd Vidic ikke spiller rundingsbøye på man u lenger.

Liker det :slight_smile:

Kjappe vinger som kan vende innover. Skal det slås innlegg fra nærmere kortlinja overlapper man videre til backen som kommer fossende :sunglasses: