11. Mohamed Salah

kommer til å gå fort i svingene på anfield fremover :stuck_out_tongue: Glad jeg ikke er sideback som skal møte disse gutta her ,-)

Vælkommen til gards.

Liverpool er tidlig i gang med årets overganger, bra!
Vinduet åpner vel egentlig ikke før neste helg?
2 allerede er innafor👍

Hvor fornøyd er du med signeringen av Salah?

• 6 - Drømmesignering
  • 5 - Veldig fornøyd
  • 4 - Fornøyd
  • 3 - Verken fornøyd eller skuffet, helt ok.
  • 2 - Skuffet
  • 1 - Veldig skuffende

0 stemmegivere

Transfervinduet åpnet 9. juni for engelske klubber. De fleste landene på kontinentet har et transfervindu som åpner 1. juli. Det er kjøpende klubbs transfervindu som betyr noe. Altså spiller det ingen rolle at Roma ikke er inne i et transfervindu ennå. På samme måte kunne en klubb fra Brasil, Japan, Norge eller Sverige kjøpt en spiller fra Liverpool i mars, siden disse landene har transfervinduer som er åpne til 31. mars. I USA og Canada er vinduet åpent til 8. mai.

Bra signering dersom han leverer som han kan.
Også positivt mtp. at han var en spiller som har blitt presentert som et førstevalg - i alle fall slik jeg har forstått det.

Håper dette gir positiv effekt overfor andre prioriterte transfermål, samt at eierne/klubben tar til seg erfaringen med Salah og at det kan bli mye dyrere å ikke punge ut det som kreves for en spiller man vil ha. Prisene for fotballspillere (!!!) har jo nådd hinsides nivåer for mange år siden, og det ser heller ikke ut til å stoppe. En galskap som vi supportere til syvende å sist finansierer, men det er nå en helt annen diskusjon…

at de har feilet i chelsea betyr vel ikke så mye, nevner bare spillere som de bryne, lukaku.
Sturridge også, selv om det kan diskuteres hvor stor suksess han har vært med alle skadeplagene, jeg var usikker på Mane også da han ble signet men han passet jo perfekt.

Tror klopp vet nøyaktig hva han gjør og signer en spiller som passer veldig bra inn i systemet vårt.

Tror ikke det er banken det står på om vi skulle fått suarez “hjem igjen”, han føler seg nok ennå mer hjemme der han er nå er jeg redd.

Står det ny i slutten av tråden fordi Salah er ny spiller?

Salah returns to the Premier League after an ill-fated stint at Chelsea in 2014-15, in which he made just six league starts before going out on loan to Fiorentina. But he insists he is an improved, more experienced player, versatile enough to play off the left-wing as well.

“Last season with Roma we played five at the back and two strikers; I was a second striker, like a number 10,” he told LFCTV. I have played on the right. Sometimes I go on the left. I can play anywhere up front. (Liverpool’s front players) played so well last season. Mane played a fantastic season, (Philippe) Coutinho, (Roberto) Firmino, (Adam) Lallana - all of them had a great season last year.

“I have improved 100 percent. Everything (has improved). Even my personality was different. I was a kid (at Chelsea). I was 20 or 21. Now I’m four years older and everything is different. I have lots of experience in three clubs.”

Noen som fant lenebilder av Salah?:joy::joy:

Clyne sin lenings var den peneste, blandt få godkjente varianter.

“It’s okay. Just try to remember anything, anything at all…
Do you want to hear this or not, Mr. Lovett? It’s been 84 years, and I can still smell the fresh paint…”

Uenig. For meg står det mellom Lambert, Mane og Wijnaldum. I tillegg til at de ser komfortable ut når de lener seg, har de også et ansikt som oser selvtillit. Toure, Benteke, Jovanovic og Aspas sine er ikke godkjent. Jovanovic lener seg forresten ikke, han henger.

Lambart vant for min del, men syns Clyne og salah’s ikke var så ille

Wijnaldums var fenomenal. Smilet øker scoren et hakk, så jeg tror han tar seieren for meg.

https://cf-e2.streamablevideo.com/video/mp4/k264s.mp4?token=1498362100-jJ05hbjsNTFsJxW9dW1Zv0vqxi7t3NtyU4ZcwPZ1lXs%3D