14. Jordan Henderson

Her diskuteres spilleren Jordan Henderson.

Mer informasjon: http://www.liverpool.no/spillerstall/jordan-henderson/

Rykter og spekulasjoner: Arkivert
Kamptråd CL : Roma - Liverpool 02.05.2018
Kamptråd PL, Wolverhampton - Liverpool 21.12.2018

La oss håpe kapteinen kan riste av seg skadeproblemene og få en perfekt pre-season.
Han har ikke fått vist seg fra sin beste side etter at han overtok kapteinsbindet , slik at det hviler en tvil over om han er god nok og den rette lederen for LFC.
Krysser fingrene for en skadefri og god sesong av Henderson. På sitt beste er han en drivkraft på midtbanen.

La oss si Henderson kommer tilbake til nivået før skaden.

Er han en god partner til Can i 4-2-3-1, som en av de to dypeste på midtbanen?

Godt spørsmål…som sikkert også kan snus. Er Can en god partner til Henderson ?
Føler vel at duoen mangler litt på det defensive og det kreative foreløpig. Blir spennende å se hva Klopp tenker om potensialet her.

Tror egentlig ikke det er så aktuelt for Klopp å snu spørsmålet… Til det er Emre Can så voksen, så dyktig, så fremadstormende at det er vanskelig å se for seg at han ikke blir satset på. At han så tydelig ble satset på som midtbanespiller forrige sesong er nok et prov på det.

Om Henderson er kaptein når neste sesong sparkes i gang er jeg neimen ikke sikker på.

Tror nok Henderso fortsatt vil være kaptein , og han har tidligere vist sin klasse. Den klassen må han finne tilbake til.
Can har til gode å overbevise meg om at han kan bli den stabilisatoren vi trenger. Noen gode kamper har han hatt. Men har også vist klare mangler defensivt. Må opp et nivå denne sesongen.

Ja, i høyeste grad og har mest lyst til å si selvfølgelig. Her har vi to av de største midtbanetalentene til Tyskland og England, som skal ledes av Klopp.
Klarer ikke se at det kan bli noe annet enn knall.

Jeg tror til og med at duoen er kjempegod selv om ikke Hendo blir 100% restituert og må ta smertestillende for å spille jevnlig.
Det vil egentlig bety at Hendo holder seg mer sentralt, og ikke løper i angrep ved hver mulighet.

Hendos spill før skaden har av en eller annen grunn dukket opp i folks glemsel, og blitt devaluert pga mer ujevn form og en del skadefravær.

Må innrømme at jeg sliter med å se logikken i det du sier her om Can, all den tid du har forsvart Lucas på forumet.

Det er så klasseforskjell på de spillerne, både når det gjelder kvalitet og framtidsutsikter.

Logikken ligger i at Lucas er bedre defensivt.
Men det er min logikk og ikke din…derfor blir det ulogisk i dine øyne.

Henderson før skaden er ikke glemt. Når han det nivået så er han absolutt en dyktig og nyttig spiller. Men den perfekte makkeren til Can? Hm… Det blir litt for lite spisskompetanse for min del, altså. Dessuten; jeg syns Henderson på sitt beste var en spiller som tok dype løp fra midtbanen og som involverte seg høyt i banen. Der kan han sende kreative stikkere og lekre touch. Kan han ha den rollen ved siden av Emre Can?
Men; som en av de to på midtbanen så syns jeg han har klare mangler både i det defensive, men også som en som er med og styrer spillet. Pasningsfoten er grei. Vrir spillet ok. Det meste er greit. Spisskompetanse på utholdenhet og innsats er vel og bra, men ellers har han også mye å gå på altså.

Det er utrolig flaut å se hvordan agendaen din mot Lucas får komme til syne i innlegg etter innlegg. Uten sammenligning forøvrig så minner det aller mest om hvordan innvandringsfiendtlige folk klarer å gulpe opp dritt om innvandrere uansett hva temaet er for noe. Jeg er sikker på at du kunne trukket inn dritt mot Lucas i en sak som handlet om at u18-laget har hatt dugnad for å samle inn penger til et veldedig formål. Så sterkt framstår hatet ditt, og det er egentlig bare det jeg innledet dette med: Flaut.

Flaut? Du overreagerer ikke noe særlig heller?
Jeg bemerker at Can er betydelig bedre enn Lucas. Det må da være lov, og like lov som at andre synes Sturridge er mye bedre enn Benteke og Lovren er mye bedre enn Skrtel?

Uansett ikke flaut, og hvertfall ikke flauere enn denne agendaen deres.

helt utrolig, du har rett og slett ingen selvinnsikt.

Tror ikke du er den rette til å uttale deg om det.

Prøv å holde deg til sak fremover, så blir det lettere for andre også.
Jeg innser i alle fall at dette er off topic, i motsetning til deg/ dere.

Tja. Du som får hver tråd, hvert innlegg til å handle om Lucas til slutt, kan da ikke være forkjemper til å holde seg saklig?

Overreaksjon? Nei. Høyst på tide å reagere på denne drittslengingen din. Jeg har aldri sett noen som er så unyanserte i sin vurdering av en spiller, og deretter har det som sin fanesak å rakke ned på spilleren i enhver anledning. Du skal egentlig være glad for at det gamle forumet er borte, for der var det jammen mye dritt som ble borte fra din side om denne spilleren. All ære til deg for å ta opp kampen om å få fram så¨mye oppgulp på kortest mulig tid for å gjenopprette denne fanesaken din.

Det er verdt å lese det meste av det du skriver, men med en gang du trekker inn Lucas så blir det så unyansert og svart-hvitt at knapt Nord-Korea kunne klart å lage en mer negativ spinn rundt en spiller enn det du klarer.

Du taper så lenge du skriver hver tråd og hvert innlegg, og da skjønner jeg resten er useriøst også og leser det ikke.

“Taper” var et godt stikkord fra deg.

Det bekrefter vel egentlig bare akkurat det jeg skrev.

Dessuten et godt forslag til en ny KopForum-funksjon. At hver gang du involverer deg i en tråd og skriver noe som involverer Lucas, som er ekstremt ofte (se - nyansering), så burde vi skjønne at det er useriøst, unyansert og ingenting verdt. Akkurat som spam egentlig. Spamfilter ønskes!

Eller en blokkeringsfunksjon

Utrolig gledelig at vi nå ser hva som bor i Henderson igjen.

Se bort fra målet i dag, om mulig.

Hvis du sammenligner vår nr. 14 i år mot vår nr.14 i fjor, så må vi jo ha gjort en knallsignering i sommer?

For er vakkert mål. Gratulerer.