14. Jordan Henderson

Er så viktig med en kaptein som tar tak- selv overfor de største stjernene.

Blir litt dårlig , når jeg leser denne tråden. Ufattelig ufortjent å få den diskusjonen opp etter CL triumphen. Håper Hendo blir kaptein i mange år til og banker inn gode holdninger og bidrar til nye vinnerskaller i garderoben.

Hendo er en fantastisk kaptein og representant for denne klubben, og den mest anvendelige og oppofrende midtbanespilleren klubben har. Det er få spillere, om noen, jeg unner mer suksess enn Hendo :trophy:

Han har fått, som de fleste som har bekledd den defensive ankerrollen på midtbanen i klubben siden McMahon gikk til City i ‘91, lite anerkjennelse blant klubbens egne supportere. Det er rett og slett flaut :nauseated_face::face_vomiting:

Nå har Henderson fått mye erkjennelse av mange supportere. Det er et knippe supportere som har kritisert han, men de kritiserer han uansett.

Etter CL triumfen har det vært stille fra Liverpool argeste kritikere. Når pokalen var i boks er de borte fra forumet.

…en av de som har kritisert klubbens trofefangst sterkest gjennom flere år, og som har vært svært aktiv på forumet, har ikke skrevet et innlegg siden CL triumfen…:rofl: Kommer nok tilbake neste sesong, i en bølgedal som alle klubber har i løpet av en sesong, og sprer sine dommedagsprofetier :innocent:

Tenk å vinne CL med Henderson som kaptein og FSG som eiere!

Problemet med de som kritiserer Henderson fortsatt ser på han som den samme spilleren uansett hva…kan like godt skåre 20 mål i en sesong og fortsatt bli stemplet som ikke god nok…

Jepp, slik er det når de ikke har noe negativt å meddele holder de seg som regel vekk, nå har Liverpool hentet hjem et stort trofe, og da kan de ikke argumentere over manglende pokaler lenger.

Neste sesong kan fort bli en tøff start for dommedagsprofetene, med potensielt 2 trofeer før kalenderen viser midten av august :sweat_smile::innocent:

jepp men det kan godt bli blod på tann igjen allerede når vi skriver november-desember om vi er uheldige med skader eller lignende, så noen spillerkjøp hadde smakt godt. Sesongen derpå er alltid farlig, men har mindre tro på at vi faller sammen nå, enn tidligere 2-plass sesonger. Satser på ny gullkamp som jeg håper vi vinner (alle gode ting er 30?), men tar ingenting for gitt.
Aaalt for lenge til sesongstart ennå, sesongen har jo vært over i en evighet :joy::joy::joy:

Dette er vell den korteste «sommerferien» vi har hatt på mange år :sweat_smile::innocent::joy:

Så vi er på «vi» og «de» nå da. Litt merkelig at det brukes tid på «de», og ikke «vi» når man nettopp har vunnet et stort trofè.

Flotte barn med bursdagspresang til pappa.

Gratulerer med dagen :norway::birthday:

Har også bursdag i dag, men mulighetene for drakt i gave fra noen av barna mine er relativt små…:pleading_face:

Gratulerer anyway :smiley::+1:

Gratulerer med dagen til både @carragher og @Ziggi96 . Hvis dagen deres blir like bra som været er nå så blir det en bra dag for dere.

De vet kanskje ikke om deg? :rofl::rofl::rofl:

Været her er fette dårlig, så ikke Bergen hvert fall!

De kjenner meget godt til meg når kjøleskapet deres er tomt, ellet når det er behov for å fikse noe i leilighet/hus…merkelig det der, kjøleskapet har en lei tendens til å gå tomt på fredager :thinking::sweat_smile: