15. Daniel Sturridge

Her diskuteres spilleren Daniel Sturridge.

Mer informasjon: http://www.liverpool.no/spillerstall/daniel-sturridge/

Forventer følgende saker på liverpool.no i tiden framover:

• Sturridge rekker seriestarten
  • Sturridge rekker ikke seriestarten
  • Vi tar ingen sjanser med Sturridge
  • Sturridge sin skade verre enn først antatt
  • Sturridge ute i 2 mnd.
  • Vi må ta oss god tid med Sturridge
  • Sturridge snart klar
  • Sturridge med tilbakeslag
  • Sturridge tilbake med 2 mål
  • Sturridge: “Har aldri følt meg i bedre form, med Gud som hjelp vil jeg holde dette gående nå”
  • Sturridge ute resten av sesongen med skade.

Jaja… da ser jeg at det forrige innlegget mitt er i gang…

He,he, er dessverre redd for at galgenhumoren din treffer nokså bra her.

Jeg er selv veldig usikker på denne gutten. På den ene siden skulle jeg gjerne cashet inn £30 mill om noen var villig til å ta sjansen. Vi ser jo allerede nå før seriestart at det dukker opp småting som gjør at han ikke kan spille.

På den annen side er han dødelig effektiv når han er skadefri. Jeg tipper Sturridge er tilgjengelig 15-20 kamper kommende sesong. På de kampene kan han fort sikre oss mange poeng.

Det er en vanskelig avveining. Jeg tipper Klopp ser an denne sesongen hvordan skadene utvikler seg. Om jeg fikk bestemme, og det fantes kjøpere for £30 mill, tror jeg at jeg hadde solgt gutten. Siden Origi og Ings også vil pådra seg skader, er det lite heldig å ha en spiller som vi vet er skadet minst halvparten av tiden. Dyr i drift er han også. Men så vet jeg med meg selv at jeg blir usikker den dagen han igjen er tilbake på banen, og scorer de målene omtrent ingen andre gjør.

Desverre,Europas største fotball kjeks

For en mann. Nydelig intervju gjengitt på forsiden nå.

Han har hodet på rett plass.
Noe flere påstod ikke var tilfelle da han kom.

ZZzzzzzZZZZ

At det var?

At han har Gud på sin side, vet vi fra før av. At kroppen ikke bekymrer han, var derimot nytt for meg. Jeg skulle ønske det var omvendt. At han hadde kroppen på sine side, og var mer bekymret for Gud.

He talks the talk…

Men på tide at han igjen klarer å walk the walk!

Jeg er vel mindre imponert over intervjuet på forsiden. Han bare babler i vei om alle som er mot han etc. På tide å vise framgang, Sturridge!

Fremstår mer og mer som en sutreunge som ser etter utveier.

Jeg liker utsagnene. Han legger press på seg selv og sin fysiske/psykiske situasjon. Sitatene vil se dårlige ut dersom han kun er kampklar halve sesongen.

Synes det han sier er helt greit

Helt uenig.

Det er faktisk noe jeg synes er bra med det han sier; hvordan han ikke bortforklarer noe, men legger børen på seg selv og at han skal være jævlig god, og Liverpool skal lykkes.

Ellers likte jeg sammenligningen med popstjerner og skuespillere, og hvordan de ‘slipper’ å være rollemodeller.

Må selvfølgelig også ta høyde for at det ser ut til å ha vært et lengre intervju der det har vært snakket om mye, og noe vil komme ut av kontekst.

Tja, Sturro er i mine øyne en typisk engelsk millionspiller, slik de ble karakterisert under sist mesterskap… og en diver…og en kjeks.
Ikke min type spiss, så det er sagt.

Skjønner. Du leste intervjuet med de brillene der :sunglasses:

Bruker ikke briller, men ja jeg har en oppfatning av karen.

Ja, det var tydelig. Det vi hovedsaklig kommenterte var hva han sa/ hva som kom frem i intervjuet, og ikke hva vi synes om han. Prøvde i hvert fall.

Helt enig med deg, liker svært godt uttalelsene og synes ikke det er unnskyldninger eller bortforklaringer han kommer med! Synes mange på forumet framstår som trangsynte og veldig satt i sitt syn på Sturridge nå og det er tydeligvis ingenting som kan endre på det! Det går ikke på at de er de eneste som er møkkalei alle skadene hans og Gud på hans side og alt det pjattet, det tror jeg samtlige Liverpool-supportere er (spesielt skadene) men at man regelrett misliker fyren og ikke støtter opp under han når han fortsatt er Liverpool-spiller synes jeg er en feil litt for mange supportere i disse dager gjør! Så lenge en spiller i rød drakt, synes jeg man alltid skal ha fansen sin støtte i ryggen, trodde dette var noe som karakteriserte Liverpool-supportere, men her er det omtrent bare syting og klaging over egne spillere på hele forumet omtrent… Med mindre man har en slik Itandje-episode så skal man som spiller kunne føle fansen i ryggen!

Tja, nå var det ikke det jeg sa.
Jeg støtter enhver som entrer banen i den røde drakta vår, kanskje med unntak av El Hadji Diouf…
Jeg misliker ikke spilleren fordi han ofte er skadd heller, men jeg misliker f.eks oppførsel når andre på laget scorer, og jeg misliker STERKT at han er en diver. Jeg anser han IKKE til å være en typisk lag-spiller.

Disse intervjuene er for meg oftest tomt prat. Spillerne får levere med beina, ikke kjeften.