15. Daniel Sturridge

Her we f****** go again. Heelt utrolig at Sturridge er i klubben.

En ubetydelig skade på Sturridge er som regel ikke så ubetydelig allikevel.

Kanskje han ikke er med fordi han holder på å bli solgt?

Kanskje han ikke er med fordi han uansett ikke er aktuell til førstelagsoppstillingen og en flytur til Tyskland og hjem ikke gir mening?

Det er langt mer fornuftig å trene godt enn å sitte på fly.

Tviler på at det er andre klubber der ute som er interessert i en spiller som har en svær lønningspose og blir skadet nærmest hver gang han er i form.

Egentlig enig. Var bare en teori. I så fall er det liten vits i å snakke om at vi bør selgw ham…

Vi kan diskutere ett eventuell salg når han har vært i form i en lengre periode. Skulle det skje at han spiller på sitt beste, så tenker jeg at ingen er interessert i å selge han likevel:)

Spiker på hau.

Det er jo det som er greia med Sturridge. Han er ikke salgbar.

Enten er han så skadet at ingen vil ta risken eller så er han i form og god, og da vil vi jo ikke selge han.

Tatt ut på landslaget?? Steike… Da kan vi avskrive han resten av høstsesongen…

Er negativ nå, jeg vet. Noen som tør å vedde på at han kommer uskadd tilbake?

skeptisk

Tenkte det samme :sweat_smile::sweat_smile:

Mye er skrevet om kampen på lørdag. Men et par finurlige tall har ikke blitt omtalt ennå.

Daniel Sturridge løp nest mest av samtlige Liverpool-spillere, kun slått av Milner. Han løp også 53 sprinter, et meget meget høyt tall. Han fullførte også nitti minutter.

Kanskje han ikke er så lat likevel… Hyggelig var det å lese uansett.

Sturridge er nok ikke lat, men jeg synes han har mistet noen av sine spissferdigheter som angriper. Han har ikke den samme hurtigheten han hadde, og han mangler også det enorme rykket ham hadde for noen sesonger siden. Det er disse egenskapene jeg savner hos Sturridge.

Det er det jo lite tvil om, og den savner vi alle. Men denne gangen handlet det altså om å skryte av Sturridge på to andre områder han har fått kritikk for.

Dette er svært spennende statistikker du serverer. Håper dette er et forvarsel på en sulten sturridge som vil ha spissplassen tilbake. Hvis han finner veien tilbake til godformen, tror jeg det kan løse mange av våre problemer denne sesongen

Sturridge så veldig bra ut når han kom inn i kampen mot Leicester. Fin kontroll på ballen, gode løp, pasninger, kombinasjoner - han så rett og slett topptrent ut. Er det lov å håpe på at god gamle Sturridge er tilbake? :slight_smile:

Sturridge bør få sjansen fra start mot Spartak Moskva på Tirsdag, så kan Firmino hviles. Mane og Sturridge har jeg tro på, det kan bli en giftig kombo utover i sesongen. Selv mener jeg det blir feil å sarte med Firmino og Sturridge da begge spillerne er best når de starter sentralt. Firmino er god når han spiller so, falsk nier, men han er ikke like god når han settes ut på kanten.

Uenig… Firmino må spille. Firmino jobber mer, dekker mer rom og jager ballen lengre og mer en Sturrigde…

Sturrigde derimot ( i form ) er skarpere, raskere og bedre på skudd og målteft…

Så mitt ønske, frem til gode gamle giftige Daniel er i toppform, benken og spille 30-45 min. Han er i stand til å score mange mål på 30 min! Så la Firmino male forsvaret i stykker før Daniel kommer?

Kan funke… Faktisk veldig bra…

Skal Sturridge komme i toppform må han også spille kamper, han kommer ikke i toppform av noen korte innnhopp eller å sitte på benken. Derfor bør Sturridge starte til Tirsdag.

Han hadde noen virkelig fine touch og forseringer, og respekten Leicesters stoppere fikk/ hadde var påtakelig.

Jeg er enig i at en innbytterrolle vil være å foretrekke, for å bygge han sakte men sikkert opp.
Firmino er også så viktig, at så lenge han er frisk og fit, bør han spille.

Tenker det samme, Sturridge kan bli supersub siste 30min