15. Daniel Sturridge

Aldri er vel 1,5million kr blitt dårligere brukt en ukelønn til denne mannen

Sturridge har sett sine beste dager som fotballspiller. Forhåpentligvis er han glad nok i bling-bling til å avslutte karrieren i Kina. Jeg kan i hvert fall ikke se for meg at Klopp ønsker å beholde han lengre enn til sommeren.

STURRIDGE ER FERDIG , BLI KVITT HAN FOR FAEN!

Gutten med gulltennene.:grin:

Håper ikke han går ute alene, og blir slått ned og ranet. Jævla kjedelig og våkne uten tenner.:joy:

Høres ut som du snakker av erfaring. Håper derfor at forumisttreffet blir et annet sted enn Skien :fearful:

Trist å lese at fyren er tvilsom til kamp i morgen grunnet skade… IGJEN???’

Gud hjelpe oss, den mannen frustrerer meg mtp hva han koster i uka…det er en skandale.

Tror man på at Sturridge selges for 20-25mill? Kan jo ikke være mulig? Hvem skal kjøpe en fotballinvalid spiller?

Odd Grenland

Prisen hans er maks 10 mill pund no. Han kan lika godt leggja opp, den kroppen hans er håplaus

Problemet er at han kontrakt med oss og den kan han gå ut om han vil, til den ukelønna.

Jøje meg. Er noen som egentlig blir overrasket etter snart fire år med skader?? Det er akkurat som forventet. Sturridge burde blitt vist døren allerede forrige sommer. Synd at han ikke vart sendt på dør, men det finnes sikkert noen tullinger som vil bruke penger på ham. Men markedsverdien synker. 15 millioner pund er nok maks.

Huff! Han er faktisk en av våre egne spillere, så ja, dere har all rett til å være misfornøyd med tingenes tilstand.
Det jeg spør meg selv om, er om han er altfor raskt “på beina” igjen, eller om han blir presset litt for kjapt ut dørene på sykestua?
Vi snakker tross alt om en av ligaens mestscorende for 2-3 år siden, og en som representerer Englands Landslag fast. Er presset for stort?
Han ser ut til p være i Klopp’s planer fremover, så det hadde vært hyggelig om han snart var kampklar??
Feks i morgen er en dag han kunne herjet med et reservepreget forsvar hos Crystal Palace og spilt på seg litt selvtillit. Men neida, nå er han på sykestua igjen gitt…:face_with_head_bandage::lying_face:

Utrolig hvor mange skader han får, ender vi opp med å betale for å kvitte oss med ham som balotelli? Han har vel over millionen i ukelønn, er han feks villig til å gå ned till 500k i uka i feks west ham? Synes det er for ille at en spiller som en gang var god skal kunne leve på den samme lønna i x antall år. Burde vårt mer prestasjonsbasert. Hadde vært flau jeg om jeg fikk en enorm lønn og knapt bidro med noe.

Mistenker at han ble presset/evt presset seg for raskt tilbake under rodgers da alt ansvaret hvilte på hans skuldre den sesongen etter at suarez dro. Men det tror jeg langtifra skjer nå, klopp plieier ikke å rushe folk tilbake er mitt inntrykk, han pleier å la dem få tida dem trenger og litt mer til, tror jeg

Håper du har rett i det. Klopp virker ikke sur eller noe på pressemøtet, mer forstående enn noe annet…
Klopp skal bli forferdelig vanskelig å erstatte? Må bli Gerrard om 5-10 år kanskje…

Vi får solgt Sturridge. Null problem utenom at Sturridge selv må akseptere at han må få karrieren igang igjen, enten det er i Crystal Palace, West Ham eller en nyopprykket klubb. Helst håper jeg at Kina banker på døra.

Tviler på om noen PL klubber ønsker å kjøpe Sturridge. Skal han få karrieren på rett kjøl igjen så bør han reise til en annen liga.

Tror det er flere managere med stort nok ego til å tenke at man kan få Sturridge i gang igjen. Allardyce kan være en slik, og CP har vist seg å ha betalingsevnen/viljen.

Dårlig bevart hemmelighet at West Ham har vært på utkikk etter en toppspiss i noen sesonger nå. Kan hende de er så desperate etter en at de er villig til å gamble.

Videre syns jeg ikke det er utenkelig at Chelsea eller Man City er interesserte i å hente han tilbake. De har råd til å ha en luksusspiller som Sturridge som sitt 3-5. valg. Sturridge selv kan fristes av muligheten til å vinne noe.