20. Adam Lallana

Dette er selvfølgelig en ekstremt attraktiv kamp å komme inn i, men Lallana tilfører oss likevel noe helt annet som indreløper enn de øvrige spillerne er i stand til. Herlig å ha han tilbake!

Hvilken skade har han egentlig hatt? Noe som gjør at han har kunne opprettholde den fysiske formen?

Han er en herlig spiller, gleder meg til han er klar for 90 min og er i form :grin:

Det er veldig fint å få Lallana tilbake. Hans bidrag i presset og hans smarte og kreative valg gjør ham uvurderlig. Videre har han et meget høyt bunnivå - han er nesten aldri direkte dårlig og mister svært sjelden ballen. Både Lallana og Oxlade-Chamberlain har en kombinasjon av energi og stå-på-vilje i tillegg til høy kvalitet ellers som gjør dem til
perfekte Klopp-spillere.

Lallana er er sterk bidragsyter når han virker skikkelig!!
Kan fort bli en sterk årsak til at vi forbedrer poenghøsten med kanskje 10 poeng ifht første halvdel.

Slik jeg ser det så blir Lallana absolutt en joker utover våren, det samme kan egentlig sies om Mane, som enda ikke har slått til etter skaden. Håper begge finner tilbake til forrige sesongs form, samtidig som Egypteren og Braslianerne vedlikeholder sin form. Da blir det krusing inn til 2 plassen :heart_eyes:

Og snubler Man C, som de alltid har gjort…

Da skal de snuble voldsomt hardt, lande på magen og bli der en stund.
De har 15 poengs luke ned til 2. plass, og 20 poeng ned til oss etter 20 kamper.

Skjer aldri i livet. Tror de setter ny poengrekord i pl

Ganske rå den ledelsen til city, kommer de opp i 85 poeng bør de ha gode sjanser til å vinne ligaen. Sett at de nøyer seg med å vinne 9 av de resterende 18 kampene og taper resten kan det være nok til tittelen. Så det skal litt av en sprekk til:slight_smile:

Manchester City taper på Anfield.

De kan fint starte med planleggingen av PL rekorden i antall poeng, scorete mål og tidligste dato PL var avgjort.
Men neste år!!!

På et tidspunkt må det sies, selv om det selvfølgelig er veldig tidlig etter skaden hans. Jeg liker ikke helt at han ser SÅ rusten ut, til tross for skaden… Han har aldri vært spesielt kjapp, men hittil føler jeg at jeg ser på Lambert utpå der… en spiller som beina plutselig har løpt fra.

Jeg satser på at jeg er for kjapp på avtrekkeren og at han bare trenger en god kamprekke for å bli hvassere.

Hvis ikke har vi brent oss med altfor lang og dyr kontrakt.

Vel mye skadet nå vel? Har vel først virkelig lagt merke til det nå som vi solgte unna Countinho og kunne trengt Lallana…

Can forsvinner og… Begynner å få en litt sånn ekkel følelse for topp 4 nå… Håper det bare er dårlig mage…

Hm…
Lallana has actually missed more games for Liverpool on the sidelines than Sturridge since he arrived in 2014 – amazingly.

Siden overgangen til Lallana i 2014 har han vært skadet i 306 dager oggått glipp av 49 kamper. Nå er han igjen skadet og da passerer Lallana over 50 kamper på skadeliseten. Da nærmer vi oss en og halv sesong på skadelisten om man teller antall kamper. Lallana blir 30 år ved sesongslutt, så et salg bør vurderes av Klopp. Sier ikke at han bør selges, men en grundig evaluering bør foretas.

Lallana

14/15: 41-6
15/16: 49-7
16/17: 35-8

Sturridge

14/15: 18-5
15/16: 25-13
16/17: 27-7

Ingen tvil hvem vi har hatt mest glede av i hvert fall. Lallana er en så nyttig spiller at han helt sikkert blir værende lenge. 117 av skadedagene hans er konsentrert om denne høsten, så han kommer nok tilbake.

bilde
Den jeg er minst bekymret for er Gomez. Ellers er de tre andre (under) ofte plaget med ulike diagnoser. Nyttig? Hva betyr egentlig det å være nyttig? Har han så fryktelig mye å vise til? Han er etter mitt skjønn upålitelig og alt for ofte unyttig da han ikke er tilgjengelig, noe som ikke er hans feil, men det er likevel en utfordring for Liverpool. Er det hensiktsmessig med for mange slike spillere? Hendo er likens plaget. Det er jo ikke akkurat en fordel eller hur? Såvidt meg bekjent er Liverpool det laget blant topp seks som sliter mest med skader og slik har det være en stund.

Det bryr meg ikke så lenge vi har nok bredde i stallen. Hendo var aldri skadet før Klopp kom og dette handler nok om spillestil. Lallana har uansett spilt mye.

Er ikke det litt av essensen da? Hadde man diskutert skadefrekvensen til Lallana dersom troppen var bred?

Jeg bryr meg og skulle gjerne sett ham oftere, men konstaterer at Lallana i likhet med Hendo og Sturridge sliter med helsen. Akkurat slik Redknapp m.fl. har gjort tidligere. Jeg skulle helst sett at Liverpool hadde en friskere stall. Jeg tror Liverpool hadde vært et bedre lag med Hendo, Sturridge og Lallana i form, men alle tre har vært for lite tilgjengelig de siste årene.