20. Adam Lallana

Han kommenterte det vel best selv: midlife crises.

WTF?? Dette er faktisk verre enn man-bunen til Karius…

Haha silver fox

Når han først skal klovne seg til på håret kunne han jo gått for en Wolverine-sveis.
Hadde blitt en OK lookalike.

Så er det på"an igjen. Lallana har reist hjem fra samlinga.
Problemer med lysken.
Dette åpner kanskje åpne en mulighet for at Fabinho kan komme med i kamptroppene om Lallana blir ute for en periode.
Jeg sier hvis. Sannsynligvis er dette ikke så alvorlig, og han er snart tilbake igjen

Utrolig synd for Lallana. Han var Klopps kanskje viktigste brikke en periode - likevel har jeg helt glemt ut hvordan. Sier litt.

Er redd at dette er siste sesongen til Lallana i LFC, noe som er synd, fordi de største skadeproblemene kom etter en glimrende sesong. Han må jo være langt nede på listen over startere på midten, når han aldri får spille regelmessig pga skadene, og neste sesong er også OX tilbake

Sad But True

Jeg husker med glede det aggressive og målrettetede gegenpresset til Lallana i starten. Nå spøker det for fremtiden igjen. Med så mange skader som det nå hoper seg opp i muskulaturen, kan man komme tilbake til 100%?

Synd for Lallana men Liverpool har nå så mange alternativer at det burde gå greit.Usikkert om han kommer tilbake på toppnivå etter så mange skadeavbrekk.

Rart at det kan bli slik for en spiller som ikke er spesielt eksplosiv.

Med en gang denne tråden var høyest så var jeg villig til å sette 10.000 kr på at det var skaderelatert.

Føler med Lallana, han bør si NEI til landslaget.

Dette er jo en vanskelig diskusjon all den tid Lallana ikke har fått spilletid (3 minutter mot CP) hittil i sesongen, samtidig som han har vært skadefri.

10 dager landslagssamling med høy kvalitet på treninger samt spilletid i to landskamper hadde jo vært en vinn vinn situasjon for både Lallana selv og Klopp/klubb.
Potensielt mye bedre enn å være igjen med de få førstelagsspillerene som ikke skal på landslagsoppdrag.

I tillegg er det vel egentlig bedre at Lallana blir testet ut i kampsituasjon for landslag , uten at det må være for førstelaget vårt og at man slik finner ut om kroppen holder.
Nå kom man aldri så langt denne gangen, men det er jo noe annet å trene med landslaget enn i den tilpassede treningen som gjøres hos klubben.
Uansett må gutten tåle disse tingene.

Det er bare å håpe på at det blir kortvarig og at han er tilbake til de intensive kampperiodene som nå kommer. Det er jo da han ville ha blitt aktuell for mer spilletid.

Dette er Lallana sin 10 skade siden 2014/15 sesongen, et lite jubileum med andre ord :boom: Dersom han mister en kamp til, har han mistet 50 kamper pga skade :man_facepalming:t2:

Dette er jo intet annet enn trist og leit, spesielt for spilleren selv. Heldigvis har vi dekning nok på midtbanen til at det ikke blir noe stort problem for oss som lag, men det er klart at en Lallana i toppform definitivt ville styrket oss.

Det er lett å glemme hvor god og inflytelsesrik Lallana var sist han hadde en ordentlig periode uten skader. Synd for han, og synd for oss!

Lallana med selvtillit og i form var en av ligaens beste spillere. Med den voldsomme intensiteten i presset sitt og store arbeidskapasitet var han en skikkelig Klopp spiller. Er vel først nå med Keita at vi har fått en spiller med tilsvarende gjenvinningsegenskaper.

Vi får håpe på at han bare fikk en mindre skade eller kjenning med noe og gjorde det rette raskt i forhold til å begrense det oppståtte.

Typisk at skaden kom med en gang han satte sin fot innenfor landslagssamlinga.
Nei lallana er jeg redd aldri kommer ordentlig tilbake nå, skadeforfulgt og bikket 30. Han virker heller ikke å være en spiller som hopper rett inn i det etter et skadefravær, trenger tid til å komme tilbake, og det får han aldri

Derfor “lyver” også antall kamper han mister pga skader. Forrige sesong var han ute i 32 kamper pga skader. Sannheten er over 50 kamper. Han var ikke en særlig bidragsyter i noen av våres over 50 kamper.

Slik er det med de fleste spillere. Man trenger mange kamper for å komme i form. Om man sammenligner med Sturridge, vil jeg hevde at Sturridge er en litt annen type. Han kan faktisk komme rett tilbake fra skade og bidra positivt. Det er sjelden man ser Sturridge gjøre en svært dårlig opptreden. Selv om det er få av de.

Jeg gir ikke opp Lallana helt, men det ser nok ut som om han aldri vil bli den fantastiske spilleren han var.

Det har jeg også ment lenge nå. Bidrar med nesten nada, og er langt unna toppform. Kommer heller ikke til å spille seg i form da han enkelt og greit ikke kommer til å få særlig spilletid i den røde drakta.

Ja tvilsomt om han kommer virkelig tilbake. Nå er han allerede 30 år også