21. Alex Oxlade-Chamberlain

Uten at noe er sikkert, så mener jeg at det ble hintet at de kan rekke en eventuell finale. Den går jo to hele uker etter siste PL kamp. Can ble jo først meldt som uaktuell resten av sesongen før kvartfinalene, men Klopp garderte seg noe(etter semifinalen var i boks) og sa at de( i hvert fall Can) kunne være frisk før sesongen var over. Og da tror jeg han sikter til finalen.

Håper Can rekker å bli involvert i kampen mot Brighton, da får han litt kampfølelse før en viktig finale mot Real/Bayern!

Although he is expected to suffer World Cup heartbreak and be missing from England manager Gareth Southgate’s squad, Anfield medical staff now believe the injury is not as serious as first feared.

Må vel betraktes som gode nyheter? Jeg trodde neste sesong var over…

Flotte nyheter, Chamberlain kommer knallsterkt tilbake, og blir enda bedre neste sesong. Håper skaden leges normalt. Liker en slik spillertype.

NEI NEI NEI NEI NEI!!!

Det er så forbanna urettferdig at jeg har lyst til å grine… Spiller sin karrieres beste fotball og så må noe sånt skje.

Jeg er faktisk helt knust, er blitt så ufattelig glad i Ox.

2 innlegg med linker med en time mellom hverandre, med totalt forskjellig oppfatning hvor alvorlig skaden er

51

Fra kommentarfeltet i linken du sendte zevs :wink:

La oss ikke ta sorgene på forskudd, og heller vente til vi får offisielle bekreftelser. Uansett utrolig kjipt for klubb, landslag, og ikke minst spilleren selv at denne skaden oppstår.

Om han er ute i 6-9 måneder har ingenting å si.

Jeg følger meningen til enkelte her inne og de mener vi har så god og bred tropp at dette ikke skal ha noen påvirkning på vår evne til å vinne trofeer.

Nå har vi en ypperlig mulighet til å utvikle og gi alle U23 spillerne en sjanse på midtbanen.

“However, Oxlade-Chamberlain will now begin a rehabilitation programme to enable him to reach full fitness again as soon as possible, returning to action next season.”

Håper dette betyr klar til neste sesong… Men kan vel også tolkes som at han blir klar i løpet av sesongen.

Blir mest ryddig om de du omtaler kan stå fram slik at innleggene kan ha en skikkelig adresse. Virker som du vet hvem de er iallfall?

Nå, hvem av oss var det som mente at det ikke vil være et problem å mangle halvparten av de som spiller sentral midtbane? At vi kun har 3 alternativer? Kom fram, alle sammen!

Oxlade viste talentet sitt, gleden og bar drakten med stolthet. En stor lagspiller som var i den gode utviklingen han hadde drømt om etter han signerte for Liverpool. Så kom skaden som holder han borte fra alt dette som han er så glad i. Jeg føler med han.
Jeg håper på et mirakel og at han er klar til neste sesong.

Sludder og vås! Vi har manko på seniorspillere på midtbanen. Ox ville vært meget verdifull for oss nå i serieinnspurten og ikke minst ved oppstart neste sesong!

Fryktelig synd! Blitt en av mine favoritter, og har virkelig fått ut mye av sitt skyhøye potensial under Klopp.

Nå er vi på stålet mannskapsmessig, la oss bare inderlig håpe at vi slipper flere skader ut sesongen.

Enig, han har vist meget gode tendenser.

Synd for oss og han at han er ute nå på tampen og at VM ryker.

Klasse.

alexoxchamberlain
Absolutely devastated to have picked up this injury at such a crucial time in the season. Gutted I won’t be able to play any further part now in our Champions League run for Liverpool, and also the World Cup with England. But now it’s all about supporting the boys and getting behind them. I know we have what it takes to do something special in this tournament. I’m going to give everything I have to make sure I’m back as quickly as possible. However, this all pales in comparison to how the family of the liverpool fan badly hurt before last nights game must be feeling. My thoughts are with him and his loved ones. Thank you for all your kind words, messages and support. I’ll see you soon.
#YNWA

For en fantastisk type, rett og slett! Ox gjør meg stolt av å være Liverpool-supporter.

Må si det er godt gjort at han i den situasjonen setter skaden sin i perspektiv med tanke på den supporteren som ble livstruende skadet! Bra mann

Gode nyheter!

Jeg takker Jesus Kristus for denne gode nyheten.