21. Lucas Leiva

Ingen kommentarer fra forumet ang denne spilleren? Har jontapetsert media og klubbens sider de siste 24 timene…?
Har sagt det før, håper han blir🏆

Skader vel ikke å ha ham i klubben. Han vil nok ha lite spilletid framover men trofaste spillere er en mangelvare i fotball. Nesten litt local lad over det når han nå har vært i liverpool nesten hele sin profesjonelle karriære, kom hit som 20åring

Local lad blir han vel aldri, men tenker det er enda mer fantastisk å være så lojal når han ikke er lokal. Er på tur til Liverpool nå. Jeg kommer sikkert til å kjøpe en drakt. Skal det være en nåværende spiller sitt navn på den så blir det trolig Lucas. Jeg går for hel ved.

Klasse av gårsdagens helt. :slight_smile:

For en jævla tulling og gå ut å kritisere Lucas på twitter på en slik måte.

Hehe. Twitter flommer over av mindre flatterende karakteristikker av spillere. Det som er spesielt her er at Lucas tar til motmæle. Kult.

Jeg er vel en av dem som har solgt Lucas en 10-15 ganger denne sesongen, men alltid innad til andre Liverpool-supportere. Utad, til scum-fans og annet skrap, er han en lojal scouser. :smiley:

Lucas blir mest sansynlig solgt i sommer da Klopp kommer til å forsterke samtlige ledd med spillere som er yngre og bedre spillere enn hva Lucas er. Men Lucas fortjener respekt fra Liverpool fansen for sin lojalitet til klubben. Han gir alltid 100% i alle kamper og uansett motstand. Han har 10 sesonger for Liverpool, og han belønnes med en Testemonial kamp i sommer. Vel fortjent for en lojal og sympatisk spiller som Lucas er. Lucas drakta som jeg kjøpte tidligere i vinter skal inn i glass og ramme.

Har alltid mistenkt at Lucas, i motsetning til mange fotballspillere, er en hyggelig og kanskje til og med intelligent fyr. Måten han tar til motmæle på styrker mistanken. Ingen sinne, bare litt forundring. Er mange som bør tenke gjennom det Lucas svarer.

Det er vel stort det som skjer på Twitter, er det ikke? Eller som en av to, da. Det andre er jubel, glede og selvforherligelse.

Lucas tar fint til motmæle da, men fallhøyden er jo stor da.
Jeg er og var for øvrig enig med Musker.

For meg er Lucas “beyound critisism”. Han har stått i klubben gjennom tykt og tynt uten et eneste kny. Gjennom profesjonell og, mistenker jeg, viktigere enn vi tror for klubben.

Han er nok kommet til kveldsstunden i sitt fotball-liv.
Han fortjener bedre enn å henges ut på sosiale media.

Om han drar håper jeg det er frivillig, og at han finner en klubb som passer hans fotballstil.

Når du passerer 30 er vel de aller fleste kommet til kveldsstunden ( sånn jeg ser det). Lucas har mye skadeballast å bære på også…

Sikkert leakless som er denne fyren. Lurer på hvor mange minutter/timer/døgn Leakless har brukt på å kritisere Lucas. Lucas er ikke god nok nei, ikke er han fast på laget heller. Men han er en fin rotasjonsspiller. I tillegg er han viktig for våre andre brasilianske ballerinaer. Denne jobben Lucas har i laget er større enn bare det å være en fotballspiller. Han har vært lengst i klubben. I tillegg virker det som om han er meget godt likt av hele spillergruppen!

Slag under beltestedet det der.

Lik det eller ikke, men Lucas er forlengst en ekte Liverpool-legende❤

stor respekt for lucas, leste akkurat denne.
“En som aldri var fansens favoritt eller den beste, men en som alltid prøvde. En som alltid kjempet for laget og for trøyen”, avslutter Lucas.

Lucas vil bli en kultfigur i klubben, når han forlater Liverpool til sommeren.

Man kan si mye om fotballspilleren Lucas, og hans sportslige prestasjoner i klubben. Men personen Lucas kan man aldri si noe på! Den mannen fortjener all kjærlighet vi supportere kan gi for den instillingen han har hatt, og fortsatt har❤

“Jeg håper at folk her vil huske meg som en fyr som hadde mange opp- og nedturer. En som aldri var fansens favoritt eller den beste, men en som alltid prøvde. En som alltid kjempet for laget og for trøyen.”

Lucas Leiva

gåsehud