22. Simon Mignolet

@joda, kan ve einig med deg ang Navas, han gjer mykje rart. Men Lloris og Ter Stegen er verdensklassekeeperar begge to, og hadde styrka lfc noko heilt vanvittig. Forøvrig interessant problemstilling det her med keepertrenaren

Ja keepertreneren som “aldri” har forbedret en keeper etter ankomst LFC…
Jeg sliter i alle fall med å finne et bra eksempel på det.
Finnes det noen slike vi burde se etter??

Vi får aldrig Oblak, bare legg utopien på hylla . Hvorfor skal Oblak gå fra et lag med 2 cl finaler og nesten gull i spania , så lenge d ikke er oppgradering. Noe vi strengt tatt ikke er annet enn lønnsmessig. Havner i real tror jeg. Om noen år er vi gode nok for de beste i verden.

Vet det er å banne i kirka, men jeg er ikke så redd for det. Jeg er ikke spesielt imponert over Llories. Han setter seg alt for tidlig og hadde Mignolet sluppet inn den der…

Eneste grunn til at Llois ikke henges ut etter denne kampen er at Tottenham er bedre i angrep enn Liverpool.

Lloris er en bedre keeper enn Mignolet.

Det kan være, men han er veldig langt fra verdensklasse. Nå har jeg sett han i 5 kamper og i 4 av kampene har han sluppet inn mål som en matchvinnerkeeper hadde tatt.

Et kvalitetstegn for en Liverpoolsupporter virker til å være at spilleren er på den andre siden av gjerdet.

Akkurat i tilfellet Mignolet skal ikke det så veldig mye til…

Vorm er en bedre keeper enn mignolet…

Det kan være. Nå mens jeg har ferier i 14 dager i Thailand har jeg sett veldig mye mer engelsk fotball en jeg bruker å gjøre. Jeg må si at nivået på keeperne skuffer meg. De Gea er i en klasse for seg selv av de jeg har sett. Courtois har jeg sett lite av, så han skal jeg ikke uttale meg mye om, men resten må jeg si får mye gratis på forumet her. Den jeg tilfeldigvis har sett mest er Llories og han reddes oftere av laget enn omvendt.

Jeg så også Real - Barcelona uten å bli superimponert over keeperne. Ter Stegen kom betraktelig bedre ut av det en Navas, men konklusjonen min er at i øyeblikket er verdens keeperne på en down, mens fokuset ligger på målskårere.

Ser på keeperen til Burnley.
Han er uredd og går i krigen i feltet
Når så vi Mignolet var ute og holdt en corner ?

Mignolet gjør det han kan. Han er ikke god nok :hushed:

Utrolig, han får fornyet tillit. Håper for hans del han reiser kjerringa i kveld

Er vel keepere som har snudd kjerringa før :joy:

Gammel dame er vond å vende.

Nei, er vond å få på rygg…?? Huffda…!

En tabbe til, så er Mignolet ute av laget.

Håper det!

Jeg har vært nervøs i flere år med Mignolet i mål. Kornere, innlegg, tilbakespill, ball i feltet, utspill… Pissenervøs, kan ikke huske at jeg hadde det slik før.

Dette kan bli en kamp der Swansea enten setter Mignolet på få prøver, eller så kommer det ett eller flere skudd som viser at man som Liverpoolkeeper må være påskrudd hele kampen.