23. Emre Can

Dårlig forhandlingsposisjon ovenfor ny arbeidsgiver å ha pådratt seg svært alvorlig ryggskade. Så alvorlig at du ikke kan overvære seseongavslutning og takke fansen og heller ikke støtte resten av laget i avgjørende CL-kamper. Dukker han opp i CL-finalen?

Jeg tror Can er skadet. Men jeg tror også det har vært klart lenge at han skulle bort. Likevel viktig å holde det under radaren, i tilfelle Can kom til å bli klar og klubben kom til å trenge ham.

Overgangsvinduet i England åpner torsdag, men ikke før 1. juni på kontinentet. Likevel får ikke Can skiftet klubb før 30. juni, da kontrakten hans løper så lenge. Men når som helst blir det nok bekreftet at han har ny klubb.

…med mindre han er så skadet at det ødelegger for overgsngen hans. Han må jo passere medisinsk test før ny klubb går forsikret ham. Og uten forsikring vil ingen klubber ta sjansen. Can er mulugens i limbo.

Selvsagt er Can skadet! Hvorfor i all verden skulle han ønske å simulere skade?
Hadde gutten vært frisk hadde han spilt finalen i CL og vært i VM troppen til Tyskland.

Å tro at han ikke er skadet blir for dumt.

Nei, nei, nei! Ikke ødelegg for gode konspirasjonsteoretikere med sunn fornuft! :laughing:

Hva har Van gjort galt? Han har holdt seg til kontrakten sin hele tiden, og da er det helt idioti og skjelle han ut fordi han er i Tyskland. Vi bør holde oss for gode til å komme med ukvemsord mot Can, det har han ikke fortjent.

Har noen skjelt ham ut?

Det var en bruker som kalte han en utakknemlig liten jævel, og det er vel å skjelle han ut eller komme med ukvemsord. Slik ser i det minste jeg på det.

Ja, dette innlegget. Men et unntak, er det ikke?

Nå er ikke jeg intressert å kverrulere med deg her inne, jeg vil spare brukerne for slikt nonsens.

Emre Can er på treningsleiren i Marbella ryktes det.

Flott! Dette ser lovende ut.
Stiller han på Marbella tar jrg tilbake mine «undrende spørsmål om lojalitet»…
Satser på Can i bakhånd den 26.5

Strålende nyheter. Vinner vi CL med han og det blir parade gjennom Liverpool blir det nok tøft å dra.

Siden can er med på treningsleiren nå, og kanskje er aktuell for cl-troppen, så er det en god sjanse for at han kanskje var i Tyskland med tillatelse. Kanskje lege, eller noe. Alltid lurt å vente litt før det brennes løs, og der spilleren kalles det ene eller det andre.

Enig. Men man blir aldri populær blant supporterne når man ikke skriver ny kontrakt med oss. I alle fall nå når vi har slik suksess i tillegg. Da vil spillere fort få ufortjent ris.

Hadde vært gøy om det hele ender med at can signerer ny kontrakt med oss. Alle piler peker oppover nå, så meste ser jo bra ut

Ser ut som Emre can rekker finalen. Gode nyheter selv om han sikkert ikke er i kampform.

Ja han kan nok komme til å sitte på benken, men får nok max noen minutter på slutten om nødvendig. Ikke beste kampen å hives innpå til etter et langt skadeavbrekk:slight_smile:

Regner jeg også med. Men er bra å ha alternativer om skade skulle oppstå på midtbanen.

Jepp, nå har vi kanskje lallana og can som backup på midten, det er bedre enn hva det har vært på en stund

Emre Can desperat etter å ta del i finalen i CL, han burde vært like ivrig etter å signere en ny kontrakt med Liverpool som han etter å få spilletid i finalen.