23. Emre Can

Har noen skjelt ham ut?

Det var en bruker som kalte han en utakknemlig liten jævel, og det er vel å skjelle han ut eller komme med ukvemsord. Slik ser i det minste jeg på det.

Ja, dette innlegget. Men et unntak, er det ikke?

Nå er ikke jeg intressert å kverrulere med deg her inne, jeg vil spare brukerne for slikt nonsens.

Emre Can er på treningsleiren i Marbella ryktes det.

Flott! Dette ser lovende ut.
Stiller han på Marbella tar jrg tilbake mine «undrende spørsmål om lojalitet»…
Satser på Can i bakhånd den 26.5

Strålende nyheter. Vinner vi CL med han og det blir parade gjennom Liverpool blir det nok tøft å dra.

Siden can er med på treningsleiren nå, og kanskje er aktuell for cl-troppen, så er det en god sjanse for at han kanskje var i Tyskland med tillatelse. Kanskje lege, eller noe. Alltid lurt å vente litt før det brennes løs, og der spilleren kalles det ene eller det andre.

Enig. Men man blir aldri populær blant supporterne når man ikke skriver ny kontrakt med oss. I alle fall nå når vi har slik suksess i tillegg. Da vil spillere fort få ufortjent ris.

Hadde vært gøy om det hele ender med at can signerer ny kontrakt med oss. Alle piler peker oppover nå, så meste ser jo bra ut

Ser ut som Emre can rekker finalen. Gode nyheter selv om han sikkert ikke er i kampform.

Ja han kan nok komme til å sitte på benken, men får nok max noen minutter på slutten om nødvendig. Ikke beste kampen å hives innpå til etter et langt skadeavbrekk:slight_smile:

Regner jeg også med. Men er bra å ha alternativer om skade skulle oppstå på midtbanen.

Jepp, nå har vi kanskje lallana og can som backup på midten, det er bedre enn hva det har vært på en stund

Emre Can desperat etter å ta del i finalen i CL, han burde vært like ivrig etter å signere en ny kontrakt med Liverpool som han etter å få spilletid i finalen.

Han er nok halvveis i juve, nå som han har vært skadet har han hatt god anledning til å bestemme seg for ny kontrakt med liverpool om dette er aktuelt. Så når ikke det har skjedd nå betyr det nok at neste steg er juve.
Alle spillere er nok gira på å delta i en CL-finale, enten de er påvei ut av klubben eller ikke, så Can vil nok like å gi seg i klubben på den måte. Synd han nok ikke blir med videre på project klopp for ting ser veldig bra ut for oss nå.

Vet ikke om jeg noen ganger har fått 17 likes før… Glad for å se at de kommer på et innlegg som dette.

Merkelig livsprioritering??
Du kan jobbe for Liverpool og tjene svært godt, men velger Juventus??
Lykke til Can. Jeg ble aldri klok på deg og ditt spill, men har ikke mye negativt å si.
Trekker frem saksesparket ditt i fjor (Lucas assist) som ditt høydepunkt fra den røde karriæren.

Lykke til!
YNWA

Har alltid trodd at dette handler om spilletid.
Det blir jo heller ikke enklere med Keita og Fabinho ++ til høsten.
Men synes det er litt rart at liverpool ikke solgte i fjor.

Jeg beundrer Can for hans lojalitet til klubben, og at han alltid ga alt for Liverpool. Det var aldri klaging eller sutring fra Can sin side, men han ønsket noe nytt og ville søke lykken i en ny liga og et nytt land, fair enough. Can er en flott person, og en spillertype jeg liker. Håper han lykkes i Juventus.