23. Emre Can

Skal no meir til førr å fornærme mæ. Man skal alltid vurdere kilden ting kommer fra før man bli fornærma og kilden d no kom fra så va d no ikje verdt å bli fornærma… :wink: når d kommer te meininga som no ble kommentert så e den nu ikje krass… har mindre te overs før spillera som sitt ut kontrakten og går gratis enn di som vil dra og gir oss masse penga i retur. Vil jo kunn at man prioritere di som vil vær i klubben.

Skal ikke plage deg mer, men forstår at man lett blir miljøskadet når man vokser opp og må bli livet ut i Nord-Møre.

Edit: Traff jeg med dialekten, @Bobbysocks?

Hadde håpet på mer guts i forumreglene, men dessverre:

· Overdreven bruk av smileys, store bokstaver, sms-språk, dialekter og tegn kan bli redigert/slettet.

Tror du bommet. Tipper Ytre Troms, muligens Lofoten/ Vesterålen. Går faktisk for Melbu.

Jeg er ingen ekspert på dialekter, men venter i spenning. Håper @bobbysocks svarer ærlig og med godt humør.

Jeg tipper Bodø.

Jeg går for Svolvær. Eventuelt litt lenger nord langs kysten. Stusser litt på at han skriver både “no” og “nu”. Uansett - interessant case.

Svolvær er vel bare en kort sjarktur fra Melbu, så da er vi nærme. Men for alt jeg vet kan det være Myhre eller Stokmarknes óg. Veldig spent nå, kjenner jeg.

Edit: droppet forøvrig Helgelandskysten og Bodø pga spillera og masse, kontra spellera og mykje/i.

Faktisk mange gode forslag… noen skremmande nære. Bur no i Tromsø og har budd her i ca 10 år. Før d har me budd i Bodø i nestan 15år. Men e no født og oppvokst i Vesterålen ikj så langt ifrå Melbu.

Her skulle noen tatt ansvar og laget en Poll “Hvor kommer Bobbysocks fra?” før det ble for sent

Ikke verst, nei :slight_smile:
Hadde lyst til å si du måtte ha vært litt nordover også, siden du skrev ‘nu’.

Grusa deg - her óg :laughing:

Ja, det kan ikke bortforklares. Jeg leste teksten med møre dialekt og det hørtes riktig ut i mitt hode. Når det gjelder vår Fifa-kamper så leder du, men det har vært jevnt og jeg leder vel den pågående sesongen 2-0. Er klar når som helst, men ikke i kveld :wink:

Han er ikke den første på laget jeg hadde tippet på til å gjennomføre en slik i sluttspillet av CL. Forsåvidt ikke den andre, tredje eller fjerde heller.

Elegant! Håper han blir.

i skrivende stund 3 engelske lag videre til kvarten, neste uke går nok united også videre. Roma kanskje eneste italienske laget. Skjønner ikke hvorfor Can vurderer italia :slight_smile:

Det er nok derfor han fortsatt ikke har skrevet under for Juventus. Han begynner vel å innse at å gå til Serie A er et steg tilbake rent karrieremessig.

haha, spørs om vi sa det litt for tidlig :slight_smile:

Det å gå til Juventus vil være et steg tilbake rent karrieremessig og sportslig sett, grunnen til at jeg mener det er at det er for mange svake lag i Serie A kontra hva det er i PL. Jeg ser på Liverpool som et bedre lag enn Juventus., og møter vi den i kvarten trur jeg Liverpool danker dem ut.

Hvorfor skulle ikke en tysker fra det sydlige Bayern, og med aner fra Tyrkia, ha sans for å bo og spille i Italia? Klima, mat, kultur, beliggenhet… Og endatil i klassiske Juventus. Jeg forstår ham godt.

Vi tenker med røde briller på. Men for noen som ikke har Liverpool som favorittlag, er Juventus selvsagt et fristende alternativ - også sportslig. Can har nå erfart Bundesliga og Premier League. Kanskje han har lyst til å erfare Serie A også.

Språk og sånt