23. Emre Can

Viktig for Liverpool å beholde sine beste spillere, godt å vite at både Can og Coutinho har skrevet/skriver under nye langtidskontrakter med klubben.

Hvem melder dette?

Jeg melder det

Takk for ingenting.

Det står på liverpool.no også.

Ryktebørsen henviser til AnfieldHQ.

Dette er den relevante informasjonen. Kilden. Ikke at du også har sett det, eller at en tilfeldig forumbruker selv skal ta æren.

Det er jo ikke snakk om få ære.
Hvor har du det i fra.

Igjen, en svært viktig signatur👍
Can har fylt 23, er på full fart inn hos Löw i landslaget fast, og blir en dyp midtbanespiller som Klopp kan bruke på back plass også når det røyner på med skader…
Han er ingen spektakulær spiller i mine øyne, men en spiller med høy klasse når man ser på kombinasjonen styrke, teknikk og evnen til å ta flere posisjoner…
Bra Klopp🏆

Når du skriver dette;

og jeg spør hvem som melder dette, tror du virkelig at svaret jeg er ute etter er:

liverscouser8015m
Jeg melder det

De baserer seg på den andre kilden og refererer det som et rykte.
TheFirm har også meldt det… :sunglasses:

Nei tror ikke det, men det er det svarer du får og da får du leve med det.
At du mener jeg ville ha noe ære for det er helt feil.
Hvis det var ingenting for deg, så får ikke jeg gjorde noe med det.

Da vet jeg at det ikke er noe poeng i å spørre deg om noe igjen, så dét var vel den første nyttige infoen du har kommet med nå :slight_smile:

Det får bli ditt valg.

Hvorfor i alle dager skulle du slenge rundt deg med utsagn som " Keita er klar" “VVD er klar” om du ikke ønsker kred ? Det er jo ingen sannhet i det du skriver, bare pissprat. Kan godt hende at spillerne tilslutt ender hos oss, men det er uten at du har visst noe om det.

Det får bli din mening

Kom med noe håndfaste fakta om det du skriver da ! Ikke bare tomme one-linere

Vær redelig; skriv skikkelig, svar skikkelig - / har du intet å melde, så ikke meld det. Sant?

Denne Can-involveringen var vel av det spektakulære slaget:

Can er vel ikke engang fast på b-lag til Tyskland, så på full fart inn er vel en ganske stor overdrivelse?

Åtte A-landskamper hittil i 2017…