26. Andy Robertson

Her diskuteres spilleren Andy Robertson.

Rykter og spekulasjoner: Arkivert
Humortråden

Velkommen til verdens flotteste klubb.

Andrew Robertson er en god signering i mine øyne. Med all respekt for backer, men man trenger ikke bruke 100mill på to backer som City gjør. Jeg håper og tror han får mange kamper i år for jeg trur ikke han er et dårligere alternativ enn Milner.

Overtar han nr. 3 etter Sakho?

Er han tiltenkt rollen som reserve?

Antar rotasjon, i fjor var Milner var veldig god frem til han ble overbrukt ut over sesongen. Så tror de vil begge bli brunt en del.

Tusen takk for svar og jeg kjærtegner deg for det :stuck_out_tongue:

zzzZZZzzzZZZzzz

Fordi han ikke er utenlandsk og har et fancy navn ?
Klopp kjøper ikke spillere som ikke er god nok.
Med andre ord så er han det, og kan gå inn og gjøre en bra jobb i de kampene Milner ikke spiller.

Det har ingenting med at han er skotte å gjøre, ei heller laget og ligaen han spiller i.

Det har enkelt og greit kun med å gjøre at han ikke er en spesielt god fotballspiller.
Vi ser AC Milan hente Rodriquez for 15m euro, så henter vi en spiller som er like svak som Moreno defensivt, treigere og dårligere offensivt, for £10m.

Det gjør vondt i fotballhjertet å se slike overganger som dette her. Den svakeste posisjonen i laget blir svekket.

Utover sesongen når Klopp har trent ham og lært ham litt vil han trolig bli en helt OK back på det beste. Likevel et kvantesteg fra Bertrand, Alonso, Rose, evt Mendy.

#InJurgenITrust

Jeg er helt sikker på at Robertson kommer til å være minst like god som Moreno til å sitte på benken.

Jeg mener at det skal litt til for å ikke overgå Moreno utpå banen. Derfor føler jeg meg trygg på at dette er en oppgradering, og er et akseptabelt alternativ “mens vi venter på Sessegnon”

Vil derimot komme med et gedigent MEN her; om vi feiler med kjøp av både Keita og VVD syns jeg det er synd at vi ikke heller kastet oss uti og forsterket en av de andre posisjonene vi VET at det kreves forsterkninger. Som venstrebacken. Da hadde det smakt bedre om vi hadde sett Mendy eller Hector komme inn portene denne sesongen, og så kunne vi heller kjøpt en “Robertson”-signering til midtbanen mens vi ventet på Keita istedenfor.

Vi får se når sesongen starter og utover.
Ganske sikker på at Klopp vet hva han får nå og når han har fått jobbet med han over tid.
Klopp var god på dette i Dortmund.
Fungerer han ikke så er det ikke verre enn at han kan hente en ny back neste sommer.
£10m. Ikke store risikoen.

Slik det ser ut nå ender vi opp med “ventesigneringer” over hele linja.
Robertson blir for meg en “vi fikk ikke tak Sessegnon, men han har heller ikke signert for noen andre og vil være tilgjengelig neste år. Det er heller ingen andre gode backer på markedet som koster mindre enn £50m så vi kjøper bare noe billig fra en nedrykket klubb og ser om markedet har noe bra å tilby neste år”

Ikke hele linja. Dét er jo allerede motbevist.

“Vi prøvde å lande Salah- og signerte han”

La Robertson få prøve seg før øksa faller. Ingen krise med han inn.
Milner er mere enn god nok som førstevalg.
Gomez og Clyne kan også steppe inn.

Har vi signert Salah😱

Hadde han vært så jævlig dårlig ville neppe Klopp hentet han til Liverpool. Trur ikke du skal undervurdere Robertson.

Vi blir ofte beskyldt for å være etterpåklok her inne…
Nå legger jeg hode klar for hugging og sier at Robertson ikke er god nok til å heve Liverpool.

Dersom Flanagan holder seg skadefri kunne vi heller brukt ham. Var god i 13/14 sesongen.

La meg spørre opptimistene, hva gjør Robertson bedre enn Moreno?