26. Andy Robertson

Liker ikke å henge ut folk, derfor siteres det anonymt;

«Det gjør vondt i fotballhjertet å se slike overganger som dette her. Den svakeste posisjonen i laget blir svekket»

Tipper noe lignende ble skrevet om Solanke også. Man treffer på en og bommer på en. Personlig var jeg godt fornøyd med Robertson når han kom, men forsto også godt de som rynket på nesen. INGEN forutså hvor god han faktisk var og kunne bli.

Absolutt, det er bare GLEDELIG å se hvor feil man kan ta. Jeg ville ikke sitere med navn mest fordi jeg selv ville fremstå som dust. Vedkommende som skrev det var garantert ikke alene om den meningen og på daværende tidspunkt var det lett og være enig. Men så forbannet fett og ta feil! :smile:

Jo, noen gjorde faktisk det. Les tilbake på Premier League tråden høsten 2016. Eller var det ryktetråden? Der var det en som hadde sett alle PL-kampene de første sju rundene, og som mente at Robertson hadde vært Hulls beste i fem av dem, og at spilleren var høyinteressant og burde stå på blokka vår.

At vi fikk byttet han med Stewart var årets varp i PL. Robertson er årets beste venstreback i Premier League. Hyllest herfra.

1. september i fjor ble dette skrevet. Hatten av!

En god dag på jobben. Som også ble belønnet med scoring og en assist.

Det fine med Robertson er at du kan se hungeren etter å lykkes. Han er ingen broiler som har fått alt på sølvfat. Han har kjempet seg opp, selv om realitetene så mørke ut tidlig i karrieren. Ydmyk og lærevillig, jeg er ekstremt glad for å ha sånne typer på mitt lag.

Hogg hodet mitt, Robertson var fantastisk etter VVD kom inn sammen med Trent og Karius!

Ooooh, du kan nok vente deg et saftig svar om 3-12 mnd etter svaret ditt har vært innom 4 saksbehandlere, derav 2 som har pensjonert seg underveis, og 3 ganger at de trengte å få dokumentasjonen innsendt på nytt. Bare vent!!

Men for å være helt ærlig, om noen skulle by 25 millioner for Robertson nå, ville det være å betrakte som et skambud

Robertson hadde jeg ikke solgt for under 50 millioner pund.

Ligaens beste venstreback sammen med Alonso. God begge veier. Passer spillestilen perfekt. Ydmyk, lojal, fin alder, har jobbet seg til suksessen, britisk pass er også et lite pluss i min bok. Det er mange gode grunner for ikke å selge han, og i alle fall ikke for under 50 millioner.

Han er en topp 2/3 venstreback i ligaen, og kanskje topp 5/6 i europa. Alle bud under £50m ville blitt avslått blankt!

Hvilken tredel av ham ønsker du å bytte ut? :smiley:

Hehe, mente at han er en av de 2 eller 3 beste (sammen med Alonso og Mendy).

Jeg hyllet Robertson etter Leicester kampen. Han har en tæl og en guts, en fightervilje få andre har. På Liverpool sitt første mål er det veeeldig mange som hadde slått ut med armene og krevd frispark for obstruksjon. Ikke Robertson. Fordi han er mann.

Det er så fint å se at slike historier som Robertsons fortsatt er mulig i den moderne fotballens pengesirkus. Det burde det i teorien ikke være.

Så vanvittig kult at han som VB har blitt kaptein for Skottland! Det å være kaptein på noe som helst landslag i Storbritannia viser en karakter av de sjeldne etter min mening.

Veldig fortjent og også en flott skikkelse å ha i klubben.