26. Andy Robertson

Han og Milner burde få personlig reklameavtale fra Duracel

Ryktes at ny kontrakt er signert! Fullt fortjent hvis det er tilfelle. Han har vel bare £30K i uka

Det er jo flotte nyheter dét - men stusser litt over at noen kan fastslå at spilleren kommer til å ville signere. Å fastslå at spillerene vil bli tilbudt ny kontrakt er én ting, at de vil signere… noe annet.

Tviler ikke på at de vil gjøre det, altså.

07

05

Mest verdifulle VB i verden når han signerer

Ekstremt gode nyheter! Egentlig forventa for en får inntrykk av at Robbo trives veldig godt i klubben, både på intervjuer, treningsbilder og i kamp. :+1: Klassespiller vi vil nyte godt av i maaange år :grin:

Dette gikk fort. En bra back-up til sommeren så er man bra dekt opp for de kommende sesongene.

U23 kaptein Lewis og Milner allerede i klubben, holder lenge :ok_hand:t2:

YESS!! Veeldig fornøyd med den beskjeden. Robertson er den av dagens spillere som får meg til å tenke mest tilbake til 80 tallets storhet. Hvorfor vet jeg ikke helt, men han er skotte, og han er en glimrende back!

Robbo er en fryd å ha i klubben, virkelig en utrolig dyktig fotballspiller og en fantastisk person :+1::muscle:

den er fin den posten her:joy::joy::joy:

Fantastisk! Denne karen er “hel ved”!

Mange av oss tar feil, jeg har tatt skammelig feil mange ganger jeg.
Men av og til er det helt nydelig å ta feil også :grin::grin:

Må si at Edwards og Liverpool jobber bra med å sikre seg spillerne på langtidskontarkter, når har de fleste skrevet under det siste halve året. For gi Klopp også ros for at spillerne ønsker å bli i klubben.

Andy Robertson er perfekt for oss. Helt ekstrem innleggsfot, innsats som aldri tar slutt og er attpåtil solid defensivt. Offensivt er han kjapp til å enten spille ballen videre eller prøve å få ballen inn i farlig område.

At han i tillegg sannsynligvis neppe søker seg videre til Barcelona, Real Madrid etc. gjør det hele bare enda bedre.

En flott historie, virker som en flott fyr. Robertson er like selvfølgelig i lagoppstillingen som VvD og Alisson for meg.

Kongen av backer har signert ny kontrakt er jo bare deilig​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::star_struck::star_struck::star_struck::muscle::muscle::ok_hand::ok_hand::ok_hand::+1::+1::clap::clap::clap::clap: