26. Andy Robertson

For en gangs skyld kan jo debatten bruke supporternes egne erfaringer i konteksten, og det medvirker vel bare til en bedre debatt?

Tar du en telefon til Robertson du da, og hører hvordan formen er? :stuck_out_tongue:

Ikke noe problem.

Jeg tok 4 visdomstenner på samme dag. Grunnen var at de var alle såpass lette og får ut. Fikk mye bedøvelse, faktisk spurte legen om jeg kjørte bil. Jeg svarte nei jeg sykler hvor han foreslo at jeg tok bussen. Jeg var minimalt hoven og klarte fint å spise «myk mat» i en dag eller to før alt var som «normalt». Men jeg er riktignok sinnssykt beinhard, så no worries for meg :muscle::metal::joy:

Hvordan gikk sykkelturen hjem? Eller sjanglet du inn på bussen. Ikke lett å si noe når man har bedøvd halve trynet.

Det fikk helt fint det. Som skrevet; visdomstennene var enkle og få ut og hevelser var så og si fraværende. Jeg slapp billig unna. Veldig billig. Har venner som har trukket/ operert ut visdomstenner hvor røtter har sett ut som fiskekroker eller at tenner har kommet opp skjevt. Der kan vi snakke om hevelser.

Tok mine selv uten at det bød på noen problemer. Tok bare litt tid før bedøvelsen gikk ut.

Tøffing du som tok de selv :+1::wink:

Helte ned par desiliter whisky, og tok fram smedtanga og ut med de, null stress.:joy::joy:

Var nok det jeg tenkte :grinning:

:thinking::thinking:

Det er helt normalt.

Kan noen lage en poll?

Hvor mange av forumistene har trukket visdomstann/tenner?

Hvor mange? 1-2 eller 3-4?

Hvor mange samme dag?

Ble de trekt eller operert?

Hvor lang var rekonvalesensen?

Pris?

Var det value for money?

:see_no_evil:

Og med denne gir jeg meg med tannprat…

Siden alle snakket om sine visdomstenner, så kunne like godt jeg trekke frem mine visdomstenner, tydeligvis ingen som er opptatt av Robertson sine tenner lenger.

Jeg tilbrakte 3 timer hos tannlegen når jeg fjernet siste visdomsjekselen min. 3 forskjellige type bedøvelser, 2 tannleger måtte jobbe før de fikk den ut…

Har operert tidlige pga en kraftig kjeve som selv ikke løvetann kunne vokse gjennom. Da var jeg forøvrig solid bedøvd og kjente overhodet ingenting. forrige gang derimot… Tror det påvirker oss veldig forskjellig, fra ingenting til !!%xx#x!!ox:

Syntes uansett det er greit at Robertson blir hjemme og får en velfortjent hvil. Det er unødvendig å ta noen sjanser med helsen i et allerede hektisk kampprogram, vi kjemper om 1 plassen med 7 kamper igjen og er videre til kvartfinale i CL. Scotland spiller kamp nr 1/10 i EM kvalifisering mot et lag du helst unngår å besøke med mindre du må og et lag våre skotske naboer enkelt skal ta 3 poeng mot med/uten Robertson.

Har fortsatt alle mine :grin:

:heart_eyes::star_struck:

Robertson med 9 assists i PL, og det han spiller back, det er ganske så vilt.

Jeg har han som årets spiller i PL. Han gjør noen feil, men det viktigste om feil skal unngås er å gjøre lite. I prosent gjør Robertson lite feil.