26. Andy Robertson

Det er sant. Imponerende tall. Samtidig må vi huske på at backene våre på en måte er det offensive midtbane-spillere er for andre lag. De er kalkulert med i det offensive spillet. De er på en måte våre vinger.

Blir en tøff konkurranse med VVD det tror jeg, men Robertson er en av kandidatene mine også. Synd med Gomez’ skade, han var også helt der oppe.

Robertson hadde en svakere periode nå i mars, men det kan se ut som den perioden sammenfaller med tannproblemene han har slitt med.

Steingod back. Elsker den offensive entusiasmen, og den naturlige forsvarsevnen han har i bunnen.

:star_struck::heart_eyes:

Denne kurven av verdivurderingen til Robertson er bare fantastisk vakker å se på!

image

:heart_eyes::heart_eyes:

Tull, du får da aldri hans kvaliteter for 45mill.

Er nok oppi £55m etter CL-finalen i år :slight_smile:

Ofte er verdivurderingen på transfermarkt litt lavere enn hva de største spillerne faktisk blir solgt for, men en god pekepinn er det og da spesielt om man skal se på utviklingen av verdivurderingen. Salah er f. eks vurdert til £135m, noe som mest sannsynlig hadde vært for lite… Robertson hadde sannsynlig også kostet mer enn £45m om et salg ble reelt ja.

Hmpf! Skal helst ikke ha et eneste nytt innlegg i en av spillertrådene akkurat denne uka (til etter kampen på lørdag).

Plutselig aktivitet i en vanligvis noe passiv spillertråd får meg nå til å tenke at vedkommende er skadet.

Slutt å skremme meg!

:smiley::smiley:

Ett sitat dra artikkelen:
It hadn’t been easy to feel like that in the minutes after Messi had worked his magic in the first leg. At that stage, we felt flat, which was probably unavoidable. Although we were in Barcelona, Madrid couldn’t have felt further away. Then the manager came into the dressing room, bouncing and wearing his trademark massive smile.

“Boys, boys, boys!” he says, “We are not the best team in the world. Now you know that. Maybe they are! Who cares? Who cares! We can still beat the best team in the world. Let’s go again.”

Stjernetreff i landskampen

Fint treff! Skulle gjerne sett Robertson prøvd skuddfoten litt oftere, men ikke på bekostning av alle de fantastiske innleggene, selvfølgelig.