26. Andy Robertson

Nei. Naturligvis ikke.
Men jeg gidder ikke diskutere mer med deg.
Ferdig!

Herregud hvor god underholdning dette forumet er til tider :rofl:

Nå kommer jeg heretter til å overse den brukreren, så slipper forumet å bli belmret med dårlige diskusjoner.

Æh, hvor langt skal du på bærtur i denne diskusjonen? Jeg kan være enig i at jeg, der jeg satt på telefonen i en liten pause valgte en upresis formulering, men om du rett og slett oversetter profesional foul med frispark, så har du jo ikke forstått hva det engelske uttrykket betyr. Det er greitt nok at du er bedrevitere på språkbruken her, men du må gjerne tenke før du poster.

Du så hva jeg skrev opprinnelig?

Men hvis du er helt uinteressert i temaet kan vi godt slutte nå.

Du er på Liverpool.no sine forum sider ikke innlogget på språkrådet.no

Madsk du kom meg i forkjøpet. Er det mulig å poste så mye offtopic som dette på en spillertråd. Det er det. Bevist pr 16. januar 2018.

Det er derfor jeg hsr forsøkt å slutte dette to ganger + postet to on topic-lenker…

Dette er det jeg har lest aller mest på dette forum.

Jeg har laget veldig mange frispark med vilje, men aldri snakket om de som professional fouls.

Noen ganger kan det sikkert kalles amateur fouls. Hvis du feller folk som ikke har ballen f.eks

Ja, og om du ikke tjener penger på fotball, kan du da gjøre en proffesjonsrelatert feil?

Beklager hvis dette har blitt postet før. Men orket ikke å bla gjennom alt, i og med at denne tråden sporet av rundt noe ganske uvesentlig.
Fant podcasten på reddit for de som er interessert

Har sittet og sett Liverpool mot Manchester City om igjen og fulgt ekstra godt med Robertson, For en spiller han er og for noen involveringer han har i denne kampen. Han har fart taklingsstyrke og viser en arbeidsmoral jeg nesten ikke har sett maken til. Han vinner dueller takler motstander overalt på banen. det sugende løpet han har i kamper er jo bare helt rått. Sorry Moreno her har du liten mulighet til å kapre plasen tilbake, Robertson er bare for god.

En skikkelig veps! Seansen der han forfølger ball helt inn til keeper og til backen, så lager han et frispark, er bare helt vidunderlig. Jeg elsker spillere med en slik innstilling!

HHmmm @Cpt har innsett at han bommet stygt her.

Jeg begriper ikke hvordan Liverpool kunne få han så billig som £10m, han oser av klasse. Styret i Hull sitter og river seg i både håret og bjellene over dette salget. Robertson er en av de beste venstrerebackene i PL. Hvorfor hente en back til £50m når det er mulig å hente klasse for £10m. Dette beviser nok en gang at prisen på spilleren og hvilken klubb spilleren blir hentet fra ikke bør være avgjørende. Kjøpet av Robertson er det jeg vil kalle for et smart kjøp.

Hadde logget av forumet for godt hadde jeg skrevet så bastante meninger og tatt så feil.

Du mener vel selvfølgelig den “andre høyresiden” tenker jeg :slight_smile: