29. Dominic Solanke

Har du sett noe på U20?

Ingenting. Trenger ikke bety noe.
Bare gjetter/spår. Tar utgangspunkt i alder, rutine og status.

Om han viser seg å være like god som sist vi nylig hadde kjøpt en England U-20 spiller som imponerte i det mesterskapet som angriper, så hadde jeg blitt lykkelig.

Det var nemlig en 19-20år gammel Danny Murphy. Husker jeg så alle kampene det året pga Owen. Ble mektig imponert over de franske unguttene Truezuget/Henry/Anelka.

Jeg blir sentimental når jeg tenker på Danny Murphy, han er og blir en kultfigur i klubben. Han senket Manchester United 3 ganger på Old Trafford. Da har du kultstatus i klubben., iallefall i mine øyne.

Snart klar for finale i U20 VM, gleder meg til å følge Liverpools nysignering, tipper han scorer i dag også og at England vinner dette mesterskapet.

Er den kampen i dag da?

Jepp klokka 1200.

Går den på eurosport`?

Den går på eurosport norge.

Ifølge en drittavis skal visstnok denne overgangen også bli undersøkt nærmere for tapping up.

Under current rules, out-of-contract players can speak to domestic clubs after the third week in May, though the Sn report that Solanke was saying his goodbyes at Chelsea before that. The Sn report that both Liverpool and Chelsea have declined to comment.

Oioioi, det er jo skikkelig skandale at en spiller som vet at han ikke vil signere ny kontrakt med Chelsea velger å si adjø til lagkameratene. Det er jo en skikkelig sensasjon The S*n har fått tak i her!

Eller er det god, gammeldags sverting på gang? :slight_smile: Vet ikke helt hva jeg skal tro her.

Det beste er å holde den jævla drittblekka utenfor forumet her, det kommer bare dritt alikevel. BOIKOTT.

Solanke ble jo behandlet dårlig og ble nektet å spille det siste året i Kjellski, så at han prater med andre klubber er uansett fullt forståelig.

Solanke kunne ifølge reglene allerede signert en pre-avtale med Liverpool i januar…

Solanke blir faktisk en god spiller👍
Ser han på WM finalen nå, er veldig bevegelig, tøff, smarte løsninger og blikk for å posisjonere seg… om 2-3 år kan vi ha en ny storhet her faktisk…:trophy:

Og der ble han og 2 Liverpool spillere til verdensmestere🏆

Gratulerer så mye Ingurland! :lfcclap::tada::confetti_ball::crown::boom::birthday::beers:

Solanke ble turneringens beste spiller.

Vel fortjent, han har vært god i dette mesterskapet.

Hvorfor snakker vi om at Solanke kan bli til noe først om to-tre år? Jeg håper han slår til allerede kommende sesong.

20 år. Stjerne på England U20 og rett fra mesterskapstriumf der han har spilt overalt i angrepet. En hel sesong med matching i Nederland bak seg. Solanke er ikke en spiller for Liverpool U23. Han er en spiller for førstelagsstallen. Origi bør passe seg.