32. Joël Matip

Lucas, kom tilbake?

Klopp om Klavan ;
“It’s not serious but it’s serious enough to be a big doubt for tomorrow”

Tipper han er klar til å spille mot Everton og sitte på benken i bortekampen mot Man City. Kanskje Conor Masterson får en benkplass i morgen?

Kamptråd CL : Liverpool - Manchester City 04.04.2018

Det er ikke rart at Liverpool er det topplaget som sliter mest med skader. Vi har mange kronikere i laget. Ikke en ideell situasjon.

Hvorfor ikke. Snart 20 år - og har hatt gode omtaler lenge nå.

Det er jo nettopp i slike situasjoner vi skal nyte å gi U23-spillerne muligheten.

Da må det nesten bli Gom-

…nevermind.

Ute igjen.

Er Joël Matip lagets glemte spiller? Jeg hadde helt glemt ham inntil Klopp også ble minnet på han var i stallen.

Kunne Matip gitt van Dijk en liten pause i morgen?

Matip sammen med Gomez i midten. Jeg kunne likt å se hvordan de hadde taklet det.

Van Dijk kommer til å spille ett enormt antall kamper denne sesongen. Har slitt med vonde ribbein. Om vi ikke kan spare han hjemme mot Cardiff uten at det blir katastrofalt, ja da må han rett og slett spille resten av kampene.

Både Matip og Lovren trenger kampen for å være i slag den dagen de må spille. Den formen finner de neppe på tribunen.

Siden det etter cardiff-kampen er en uke fram til vi skal møte arsenal så kan det være at ikke det rulleres noe særlig. Også tror jeg kanskje ikke laget ble så kjørt mot røde stjerne. Men med kun 2 hviledager så gjør nok klopp noe.

Definitift ikke. Matip er jo den eneste forsvarsspilleren som har scort mål for Liverpool denne sesongen.

Interessant å lese denne tråden fra begynnelsen av. Vi er ofte entusiastiske over alt nytt. :smiley::smiley::smiley:

Da har han knukket claviculus visstnok.

Mye skadet denne godeste Matip.

VvD og Lovren bør holde seg friske, begynner å bli lite å velge mellom bakerst.

Kjeks :cookie:

Vi har Gommie og Lovvie, så da går det nok greit.

Vi har vel ikke “Gommie” tilgjengelig dessverre.

Han kommer. Dessuten har vi brukt Fabbe i midtforsvaret tidligere. Det ordner seg.

Gomez kommer selvfølgelig tilbake, men under den mest hektiske perioden begynner det å bli tynt med førstelagsspillere i bakre firer.