4. Virgil van Dijk

Her diskuteres spilleren Virgil van Dijk.

vannnny

Merker jeg får litt tårer i øyene, ikke bare for at VVD er en spiller jeg veldig gjerne vil ha i liverpool. Også for at liverpool viser muskler på markede, og at de er villig til å betale for spillerene de vil ha!

Svært dyr spiller for oss, men jeg håper at han viser seg pengene verdig og at han tar styringen på det forsvaret vårt.
Men jeg driter i hvor mye han koster for det er ikke jeg som betaler dette.Håper det kommer flere inn i Januar feks Keita

4 er vel ledig,
håper han blir en ny nr. 4 vi kan prate positivt om i et tiår eller tre.

For en herlig nyhet! Vi trenger all de hjelpa vi kan få, så velkommen skal du være! :blush:
Har nevnt det en gang før, men jeg var på Liverpool-Southampton i november. Kampen vant vi greit 3-0.
Etter kampen gikk gjestene raskt i garderoben, men jeg fulgte med på VVD. Han ble lenge igjen på banen. Antar det var flere ting som gikk gjennom hodet hans der og da.
Vel - nå skal han tilbake dit, og jeg håper han bidrar til å gjøre Anfield til et fort!

Vil få nummer 4. Sa også nei til Manchester City visstnok.

Denne måten å gjøre transfers på liker jeg. Stille og rolig forhandle seg frem til enighet, og så offentliggjøre overgangen, uten en masse rykter, spekulasjoner og evigvarende budrunder. Klasse av LFC dette

Mener Klopp dette er spilleren han trenger for laget sitt, og at VvD er verdt pengene, ja da klager ikke jeg på summen. Spiller vi CL-semifinale er mye av merkostnaden uansett nedbetalt.

Antar ellers at prislappen her vil danne en slags presedens for hva kvalitets forsvarsspillere vil koste fremover, og høye transferfee’s må konkurrentene også regne med å betale fremover om de skal ha spilleren de ønsker seg til å styrke forsvaret.

Velkommen skal du være VvD !

Endelig :clap::clap: matip og vvd danner vel stopperparet

Prisen er kanskje høy for en stopper, men vi får en spiller Klopp vil ha. Alltid viktig å lande 1.valg og heller vente litt enn å hente fra 2. og 3.hylle. Jeg er forsiktig optimist, selv om jeg ikke er helt overbevist pga. prisen. Han tilfører i hvertfall Liverpool etterlengtet fysikk i de bakre rekker.

Jeg ba kjerringa pause tv’en, skrek jaaaaaaaaa alt jeg orka :slight_smile: litt etterpå sa jeg at: Det er nesten så jeg begynner å grine. Så… jeg vet hvordan du føler det.

Alt for dyr ble han, og jeg tror han vil slite med å leve opp til prislappen, men å se han havne i Man C eller en annen klubb og kanskje storspille for dem… det hadde trolig tatt livet av meg etter sommerens store skuffelse.

VDijk får trøyenummer 4. Velkommen!

TV 2s fotballekspert Simen Stamsø Møller mener Liverpool setter en helt ny standard ved å hente en forsvarsspiller for den summen.

– Det er jo galskap, selvfølgelig. Men inflasjonen er et faktum for lenge siden. De kjøpte en spiller på utgående kontrakt i Oxlade-Chamberlain for 400 millioner kroner, og sammenlignet men den overgangen er det jo greit. det koster utrolig mye for gode spillere, og særlig for gode klubber, konstaterer Stamsø Møller, og fortsetter:

– Hadde ikke Liverpool betalt de pengene, ville sikkert Manchester City, PSG eller Barcelona gjort det. Liverpool må betale når de har en spiller av det kaliberet tilgjengelig for dem.

overgangssummen er jo galskap. Men passer han inn og får stabilisert forsvaret bare litt så er det jo utrolig nok verdt det. Det kan være det som skiller CLspill og EL-spill, og da snakker vi penger!
Jeg stoler 100% på klopp, han ser ut til å ha bra treff på de spillerene han virkelig vil ha. Dette er jo en bra signaleffekt fra liverpool også, vi kan kjempe med de fleste

men det står i artikkelen at så sant ikke noen andre klubber byr høyere fram til 1. januar? Men har ikke vdd nå avtalt med klubben?

Overgangen er bekreftet av LFC!

Klopp ville ha VvD - VvD ville spille for Klopp og Liverpool.
Fantastisk!

Skeptisk til denne overgangen. Han er nok bedre enn de fleste vi har i denne posisjonen, men er han verdt den hinsidige summen?

Jeg er veldig glad for at Klopp har klart å signere spilleren han aller helst ville ha. Det kostet, men det er til syvende og sist en enorm tillitserklæring til Klopp fra FSG.

Håper dette blir en suksess. For alle parter. Blir han en suksess betyr ikke overgangssummen så mye.

Jeg håper vi følger opp med keeper etter hvert. Nå blir det selvfølgelig ikke en så dyr som Oblak, men Handanovic til 15-20 mill nå så har vi et lag som vil bite fra seg i enhver turnering!

Forbedrer han oss og etablerer seg som en av PL sine beste midtstoppere i 4-5 år framover - så er ikke overgangssummen et problem.

Og nettopp den kombinasjonen, ønsket hos oss og vil til oss, er det aller viktigste.
Nå får vi se om Klopp kan gjøre han til verdens beste stopper, en som kan være bidragende/avgjørende for om vi vinner noe!
VVD/4 welcome to LFC!!
YNWA!!