4. Virgil van Dijk

For å gli tankene litt bort fra Coutinho…

Blir spennende å se om denne karen debudterer i dag! Klubben/klopp har vel hintet om at han ikke blir hastet inn på laget med det første, så oddsen er vel heller størst for at han ikke er med i troppen, men spennende hadde det vært å se han! ::slight_smile:

Imponerende deby av vår nye nr.4 .

Herligt å se hvordan han hele tiden peker å sender beskjeder til lag kameratene sine. Enn naturlig leder.

Fysikk, ballkontroll , fart , pasnings fot…å match vinner egenskaper :grin:

En meget god start i Liverpool drakta,må det vedvare

Min favorittspiller!!!

Så bra altså? På målet og kontringen imot da? Ikke mye Jamie Carragher over det returløpet eller forsøk på blokkering. Håper Klopp får det beste ut av han, for det er en jobb å gjøre.

Du er ikke alene om det:) Jeg er så utrolig glad for at han spiller for Liverpool.

For meg var han banens mest dominerende og beste spiller. Klopp vil gjøre han enda bedre på det taktiske og enhver angriper kan grue seg.

Matchvinner mot naborivalen i debuten, man kan ikke få en bedre start på Liverpoolkarrieren.

Åsså mot The Kop!! :heart_eyes:

Småfrekk bekledning denne fredagskvelden. Noen som vet hvor lang tid det tar å gro ponytail? :wink:

Kongen i byen!!

Håret vokser i gjennommsnitt en cm i mnd :joy:
Hilsen en som kan h is han vill :grinning:

Gå for parykk du!

Kaptein når 2018-2019 sesongen begynner, mark my words.

FOR EN SPILLER!

Ok debut.

Det var flere ting som imponerte meg med VvD:

1. Har han spilt for oss før eller?? Han virket så «hjemme» på et vis…
  2. Helt konkret spilte han seg inn som vår neste kaptein med å allerede fra start styre og dirigere.
  3. Offensive fibre i verdensklasse! Han kunne jo faktisk vært 3 målscorer i går.
  4. Fart. Han har stålkontroll på Everton og deres små lette menn.
  5. …og aller best, for et herredømme over eget folk. Matip så ut som om han storkoste seg ved å være den underlegne av de to. Ikke alle har gener i seg for å være alfahunden. Matip er god, men ønsker ikke å ha noen lederrolle. Det var 0 tvil om hvem av de to som bestemte…

Har du ganske kort hår fra før så tipper jeg det vil ta ca 2 år.

Hehe, du er jaggu en fyr med svar på det meste, @riis! Skulle ikke overraske meg om du til og med har en paragraf å vise til angående hårvekst :smiley:

Haha, Carragher har byttet profilbilde på Twitter. En som var relativt fornøyd med kampen i går: