4. Virgil van Dijk

Noe som vitnet om at han ikke var klar i går? :thinking:

Nei han var overraskende fit og klar. Men det forsterker vel bare argumentet mitt? Denne mannen hadde gitt oss flere poeng også i høst når han var tilbake fra skade. Ergo, et kjøp i sommer i stedet for januar er jeg overbevist ville gitt oss flere poeng.

Men hvilet poeng ville du ha frem egt?

Ingen tvil om at han var fit for fight. Det var ikke ment som et hoverende innlegg. Så utover det trenger du ikke å ta det så veldig seriøst. :blush:

Edit:
Enig i at vi ville tatt langt flere poeng med Dijk. Han overgår samtlige i forsvaret en høy gang. Det skal bli deilig å se ham ruve bak og spre trygghet.

Synes denne var fin.

Van Dijk allierde en kulthelt på Anfield etter kun 1 kamp, når man blir matchvinner mot naborivalen i sin debut så legger supporterne merke til til det. VIRGIL var helten i Liverpool by i går.

Holder på å spare selv for å donere til kreftpasienter som er til cellegiftbehandling. Sist jeg klipte meg var i august 2016 og hadde allerede da halvlangt hår. Begynte å sette opp håret i hestehale innimellom nå i høst/vinter.

Nobelt, @riis. Hos meg gror det bare i nakken, rundt og i ørene, samt i nesa.

Tror ikke kreftpasientene ønsker å få nesehårene dine, @smoltz69. Du kan nok slutte å spare.

Jeg trur rumpeskjegget ditt vil stå høyt i kurs.

Ny mann til å ta frisparkene ?

Started from the bottom

virg

Now we here

Takk, hadde glemt denne(for det var jo en ikke - sak).

Hadde vært interessant å gå denne diskusjonen etter sømmene, for det er noe av det dummeste jeg har opplevd på forumet.

De som slaktet klubben og fremgangsmåten her bør egentlig legge seg langflat. Selv om de burde gjort det allerede da.

Jeg syntes VVD så skikkelig kul ut i Celtic, og litt sjef i Southampton.
Men Jesus Kristus for en råtass i den røde drakta vår! Sjekk det bildet over!

På toppen av det hele virker fyren intelligent også. Dette må være kanskje en av de riktigste signeringene i klubbens historie. 6-8 år med kapteinsbindet rundt armen, ja takk!

Gleder meg til Keita, og er enda mer positiv til prosjekt Klopp til tross for at Coutinho ble solgt. Det gror i yngre rekker hos oss og eierne kjøper spiller på øverste hylle.
Akkurat det gjør at alle kritikere til eiere om å fylle egne lommer osv, kan ta å forsegle nebbet sitt…

Til helgen skal vi se hva VVD gjør med city :sunglasses:

Denne er litt spesiell. Det som skjedde i sommer var helt ufattelig amatørmessig. At de har klart å rette opp feilen de gjorde i sommer er jo selvfølgelig flott det, men jeg skjønner ikke helt hvorfor folk skal legge seg langflate? Det har jo klubben allerede gjort.

Innlegget ditt begynte så bra. Hvorfor i alle dager må du avslutte med den siste setningen ? Elsker posetiviteten, men litt skepsis til eierne må vel være lov å ha fortsatt? De sa døm oss etter prestasjonene etter fem år. Det er fem år uten trofeer. Det er fem år vi en så lenge ikke har brukt penger som en topp fire klubb.
Klopp og støtte apparatet som er i klubben nå skal vel også ha noe av æren for hvem som blir hentet til klubben nå da det vi ikke traff då godt før Klopp sin annkomst?

Den som tabbet seg ut i sommer var ikke eierne, men Klopp. Han oppførte seg uforståelig dumt og førte Liverpool egenhendig inn i den pinlige situasjonen. Å utveksle tekstmeldinger med en annen klubbs spiller og å gjennomføre møte med spilleren, bak spillerens klubbs rygg og mot dens vilje er jo galskap. Styret måtte gripe inn og beklage og senere måtte administrasjonen bruke høsten på å reparere forholdet til Southampton. Klopp har gjort mye bra, men dette var amatørskap.

Nettopp. You proved my point.

Det de gjorde var IKKE amatørmessig. Det er noe ALLE gjør.
Faktisk også amatørlag, når jeg tenker etter.

Folk snakker sammen. Som feks at Suarez har kjøpt nabohuset, til Coutinho.

Akkurat som ikke ledelsen visste om at Klopp møtte VVD i bournmouth, og at det var kontakt mellom spiller og manager. Var jo noen som var ansatt av kubben som lakk opplysningene

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Når ble alle andre klubber meldt til FA for tapping ved å sende tekstmeldinger og avtale møter med andre klubbers spillere uten å snakke med klubben?

Om andre klubber gjør det samme, og får det til, endrer jo ikke det at det var svært amatørmessig av Liverpool?

Og det er da ingen regler om at spillere ikke kan snakke sammen?