4. Virgil van Dijk

Joda. Men samme det.

ekzpie/red : Fredspipe nå guttær :dancing_women::dancing_women:

Haha, enig. Ganske meningsløs “diskusjon” egentlig.

Deilig å tenke på at VVD valgte oss fremfor Chelsea og City…
Klopp kommer til å tiltrekke seg flere slike klassesigneringer.
Ikke minst supertalenter som Pulisic, Solanke etc…
VVD er på plass, Keita like så, nå blir det dødsspennende å se hvem som har lyst å spille ved siden av disse råtassene…

Må innrømme at jeg godtet meg da jeg så Conte fortelle at de tapte kampen om VvD. Jeg er villig til å kalle det der er paradigmeskifte.

Det må være mange år siden Liverpool rappet en sånn storsignering foran Chelsea.

Kobler det opp mot dagens rykte om at Hazard er på tur ut av Chelsea…

Ser vi at tidevannet er i ferd med å snu?

Ikke noe problemer med selvtilliten i alle fall

Takk, nå lærte jeg et nytt ord. Måtte inn å google :slight_smile:

Vi manglar enno nokre brikkar. Om vi greier å hente same klasse som Keita og VvD ser eg pokalen blinke i det fjerne. Vi treng ny DM etter Can, ny angripar etter PC, topp keeper og muligens ein til å spele på topp når Firmino blir kvilt. Om vi kunne få ein verdensklasse back, høgre eller venstre, ville det heller ikkje vere å forakte. Det er mulig vi på sikt har ein angripar og ein spiss i klubben, men ikkje pdd. Resten må vi på markedet etter.

PRICELESS

Vi vet alle dette du skriver. Vi er ingen ferdig artikkel.
Mitt poeng er at Chelsea og oligarken ser ut til å tape terreng, det er til å tenke over et par ganger, og det er til å bli gla av… :slight_smile:

For et beist. Carra blir bare smågutten.

Er en dårlig skjult hemmelighet at Martin Tyler forakter Liverpool, men det får da være måte på!

Så en kommentar tilhørende dette bildet som sa at han fikk Carragher til å se ut som en midtbane-playmaker :slight_smile:

KLOPP​:muscle::+1::clap::ok_hand:

Sorry feil tråd

Van Dijk allerede skadet? Skal ikke være mulig…

Det skjer ting på treningsfeltet hos LFC som ikke er bra. “Selvskading” og dårlig keepertrening for å nevne noe…
Dette har vi sett i flere år. Blir ikke pokaler av slikt.
Jeg tror spillermaterialet snart er godt nok til å vinne noe, men apparatet rundt ser for meg ut til å ha klare mangler. Dette må Klopp innse og adressere om vi skal komme videre!

Stram hamstring etter en særdeles rolig høst med lite kamper og lite spill? Ikke bra dette…Får håpe det er forbigående, men absolutt et skikkelig slag i trynet før den viktige kampen mot City. Skal det ikke alltid være noe… :disappointed_relieved:

Haha! Typ Coutinho. Kan tenke meg han ble skremt når denne karen kom busende inn dørene på Anfield, derfor han stakk til Barca tenker jeg🤣