4. Virgil van Dijk

Ser Van Dijk har begynt å trene…

Flott gjort av vår kommende kaptein!

For tykk og for dårlig trent. Har vel hatt en mistanke etter å ha sett han i Suthampton kampene før jul.
Han trenger nok litt tid før han har tilvendt seg hvordan laget spiller og er i toppform.

Hehe, Klopp og Carragher. To personer som klarer å snakke for seg i hvert fall

Vil være på sitt beste først neste sesong.

@ynwa_liverpool Og etter det vil han bare blir bedre og bedre. Det er det fine med å ha en spillerutvikler som manager.

Jo, men da kommer jo nettoutlegga til å slite…?

@red I følge kritikerne tar backene våre seg av utleggene. Innlegg vil de jo ikke kalle det.

Hehe.

Ønsker at Klopp ikke utvikler noen, jeg.
Det beste er om han må kjøpe dyrt i enhver posisjon(+benk), og gjerne bytte ut de bomkjøpa som kommer med dyrere folk, for jeg ønsker at det skal være koselig her på forumet.

@red Nei, håper på avvikling av all utvikling, så blir det ikke blir innvikling med alle innlegg om utlegg og utlegg om innlegg. Ordner han store utlegg for en spiss med trelegg, så får vi nok mange fornøyde innlegg om store utlegg til en som tar seg av dårlige innlegg fra spillere med britisk leg.

Dærsken hvor lite det er å finne på til søndag 17.30. Tror jeg rusler de 7 minuttene til Oslo bussterminal i morgen og titter på bussparkeringen.

Tror du ikke at du får se bussparkering på tv under tippekampen?
Tror to busser vi skule godt på hverandre.

Nice vending Hansi :wink:

Den måten van Dijk smilte bredere i takt med hvor mye Southamptonfansen buet på han er akkurat slik selvtillit laget trenger å ha!

Satt å tenkte på dette rekord kjøpet vårt tidligere i dag. Det er så u-Klopp’sk det kan få blitt, historisk sett ihvertfall??
Eneste grunnen til at Klopp gjorde dette er fordi han ser talentet, har snakket med VVD personlig, liker holdningene hans og tror personlig at han klarer å utvikle VVD til en langt bedre spiller. Jeg har snakket varmt om Jerome Boateng, men her kan faktisk Liverpool ha gjort et megascoop i form av kombinasjonen spillerutvikler og ungt talent.
Kanskje Barca, RM eller andre legger så store penger på bordet at vi ikke kan si nei etterhvert, men jeg gleder meg skikkelig til å følge utviklingen hans…
Senest mot Southampton så fant jeg tegn som tyder på at det kan bli vanskelig med høye baller inn mot vår stopperposisjon, han vant jo alt!?
Greier ikke å slå fra meg tanken på at vi kanskje om 6-12 mnd har faktisk verdens beste stopper…!

Snart skal Virgil debutere for Liverpool i CL, det blir et stolt øyeblikk for vår ferske midtstopper.

Jeg har også enorm tro på VvD. I denne verdenen finnes det ikke en eneste midtstopper som jeg ville byttet han mot. Den utslitte Carragher drakten min er nå byttet i en rød og fin Virgil drakt.

Hvorfor kan man ikke velge vvd på champions league fantasy?
Noen som vet?