4. Virgil van Dijk

Det er ikke mye Van Dijk kan forbedre seg på. Det må vel kun være hvor han setter linja eller hvordan han forholder seg til satt linje. Noen ganger ligger han for dypt. Så det er fortsatt rom for forbedring. Men fy så god han er. Han blir nok Årets spiller i England hvis vi vinner ligaen. Det er ikke ofte at en forsvarsspiller vinner denne tittelen, så dette er enormt.

bilde

Firmino får VvD til å fly. Det virker som han har kraften. :slight_smile:

Dette stemmer vel ikke helt??

Nei, det var mot Watford han scorte 2 mål, det går litt fort i svingene av og til.

Kanskje noen har slike Chuck Norris sitater også?:grinning:

Boeing har jo fått flynekt på sine Max-fly, og det sies at Norwegian vurderer Virgil Van Dijk som erstatning.

Med sin enorme pondus, tilstedeværelse og rekkevidde så er det ting som tyder på at selv en skadet VVD hjemme i stua i Liverpool vil være god nok til å forsvare plassen på laget. For eksempel: Han bare rekker ut beinet i Liverpool og vips så dukker beinet opp å Craven Cottage og avklarer situasjonen. Trenger jo ikke mange midtstoppere da.

Virgil van Dijk does not wear a condom. Because there is no such thing as protection from Virgil van Djik.

Nice

I pur ekstase donerer jeg 100 spenn til beste Chuck Norris ala Virgil Van Dijk vits.

Konkurransen stenges før neste kamp og vinneren avsløres like etter kamp. Og den beste spilleren fortjener den største spillertråden, så vi mangler bare et par tusen vitser!

• When the Boogeyman goes to sleep at night, he checks his closet for Virgil van Dijk.

• When Virgil van Dijk falls in water, Virgil van Dijk doesn’t get wet. Water gets Virgil van Dijk.

• Virgil van Dijk invented black. In fact, he invented the entire spectrum of visible light. Except pink. Tom Cruise invented pink.

• Thousands of years ago Virgil van Dijk came across a bear. It was so terrified that it fled north into the arctic. It was also so terrified that all of its decendents now have white hair.

• When Virgil van Dijk does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.

• Virgil van Dijk played Russian Roulette with a fully loaded gun and won.

• Virgil van Dijk wears a live anaconda as a condom.

• When Virgil van Dijk goes to out to eat, he orders a whole chicken, but he only eats its soul.

• Virgil van Dijk once rode a bull, and nine months later it had a calf.

• Virgil van Dijk needs a monkeywrench and a blowtorch to masturbate.

• Virgil van Dijk makes onions cry.

• Once a cobra bit Virgil van Dijk’ leg. After five days of excruciating pain, the cobra died.

Hva tror dere hans svakhet er, som Babel liksom har funnet? Mind games?

Kanskje han er litt kilen.

De verste ukene er ikke de gangene som Liverpool taper, det er de ukene som jeg ikke får se Liverpool tape (eller da helst å se de vinne :grinning:)

I dag får jeg endelig se Liverpool i 2x45 pluss noen minutter, og jeg bare gleder meg. Drakta ligger klar, og nervene er akkurat der de skal være.

Så håper jeg det er noen som kan korte ned ventetida til kampen med å bidra med noen Chuck Norris-vitser ala Virgil van Dijk nå før kampen. Siden jeg liker godt humør så spytter jeg inn en hundrelapp til dagens beste vits.

Jeg må jo bidra til noen jeg også, og mine vitser er jo helt klart de beste så jeg kan jo bare si med en gang at jeg kommer til å vinne denne konkurransen :rofl::rofl:

Hørt om når Virgil van Dijk svelget Rubiks Cube?

• Han dreit den ut igjen dagen etterpå. Ferdig løst…

Når Virgil van Dijk ble født kjørte han moren hjem fra sykehuset etterpå…

Når Virgil van Dijk er ute på tur så er det GPS’en som spør han om veien!

Vi avslutter dette før kampen, og siden det ikke akkurat har mysset av potensielle vitser så skal det vel ikke ta så lang tid å avgjøre hvem som vinner.

If The Wall was build like Virgil van Dijk - the White Walkers would never get through.

Donald Trump trenger ikke 50 milliarder for å bygge en mur mellom Mexico og Usa. Han kunne kjøpt det for 75 mill£.

Jaja, det ble lett humring før kampen, underveis i kampen ble det for så vidt litt mer høylytte stønn. Det ble ikke så veldig mange likheter med Chuck akkurat denne helga, men slik er det.

Jeg tror @dingus prøvde seg på en Game of Thrones referanse, hadde jeg vært steinhard GoT-fan så kunne kanskje dette fungert, jeg ville heller prøvd en referanse til Liverpool i framtida! @josemi håndterte Liverpool-linken mye bedre, men når jeg strengt tatt ikke forsto den før ti minutter før kampen, Virgil-linken er der, men jvtelemark må nok ha det litt mer inn med teskje for å nå helt opp. Jeg likte Tom Cruise vitsen, og det var jo flere humringer der definitivt. Men til slutt var det denne

som skiller seg nok ut fra den endeløse strømmen av bidrag. I`ll be back!

Faster than a speeding bullet … more powerful than a locomotive … able to leap tall buildings in a single bound …yes, these are some of Virgil van Dijk’s warm-up exercises.

Han har noen fantastiske langpasninger den karen.

Så feil er det mulig å ta.

Den siste der kan vel postes i Humortråden også