4. Virgil van Dijk

Litt om hva han kan bringe:

Og litt om hva vi har allerede har blitt bedre på

Hvis jeg skulle spå Liverpools lagoppstilling i 2020/21 sesongen…

IMG_20171228_190459

Lemina og Bertrand er de eneste som bør være aktuelle:)

Da har man delfinansiert rekordkjøpet gjennom en ny drakt med Virgil #4. Krysser fingrene for at den vil gi meg en like estetisk kroppsfasong som hollenderen. Nå gjenstår det bare å gro frem en sylfrekk ponytail.

Jeg kan se poenget ditt, men det høres litt for enkelt ut. Du sier vel ikke at en spiller til 75mill pund ikke hadde sørget for flere poeng denne høsten? Jeg håper virkelig du tar feil og at vi ikke har brukt pengene forgjeves. Helt enig i at han nok ikke ville vært matchfit før utpå høsten, men når vi kjøper han nå 1. januar vil han ikke vært samspilt og fysisk klar før om sikkert en mnd. Hadde han kommet inn i sommer ville han vært samspilt i den bakre fireren for lengst. Nå er han ikke det, det er en forskjell. Dessuten må vi ut med 15mill mer enn budet lå på i sommer for å sørge for å stagge interessen fra City.

Spiller jo liten rolle hva han kostet om han ikke har fått trenet i preseason og er rusten til de grader. Klart vi kunne Noen poeng mer, men jeg vil påstå at et av hovedproblemene denne høsten er ineffektiviteten hjemme der vi knapt slipper inn mål.

Men du mener da at vi ikke hadde tatt flere poeng med VVD inn i sommer?

Klart vi kunne ha tatt noen flere poeng, men jeg påpeker at han ikke hadde vært i skikkelig kampform før mest trolig i oktober/november. Er ikke gitt at han ville gått rett inn og dominert etter 9 mnd skadet. Har ikke akkurat sett fantastisk ut i Southampton.

Hvorfor fikk han nummer 4? Han er ingen Daniel Agger!!!

? Fordi det er ledig og han ville ha det nummeret?

Agger hadde 5.
Touré og Hyypia hadde 4.

Og Phil Thompson :trophy:

TÅRER I ØYAN​:grinning::grinning::grinning::sweat_smile::ok_hand::ok_hand:

Samma faen det vel, Gi van dijk 50

Godt sagt!

Skal ein uansett gå høgt kan han vel få 75 :thinking:

De fem dyreste forsvarsspillerne:

David Luiz - 50 millioner pund
Benjamin Mendy - 52 millioner pund
Kyle Walker - 54 millioner pund
Virgil van Dijk - 75 millioner pund
Romelu Lukaku - 77 millioner pund

Hehe morsom den siste der. Vi har jo diskutert VVD før, og du ville ha han, så dette måtte ha vært en fin julegave. God jul

Her poserer Mourinho med sin faste forsvarsrekke: