58. Ben Woodburn

Samtidig bør det ikke ta helt av med forventnigene til en 17åring. Langt igjen, han må få endel ro også

Det er ingen fare for at Woodburn ikke skal få ro når vi har Klopp som manager. Han kommer til å skjerme spilleren som om det skulle være hans egen sønn.

Minner litt om denne.
https://www.youtube.com/watch?v=VMDDRTZX86M

Et sted må alle spillere begynne.

Fowler sitt første mål for Liverpool kom også i Ligacupen mot Fulham. På det tidspunktet lå Fulham i 2 divisjon i Englend. Så en scoring mot Leeds i Ligacupen på Anfield er et godt sted å begynne.

Jeg skal roe meg ned i min omtale av Woodburn, men jeg er spent på hvor denne spilleren er om 2 år. Håper at han vil utvikle seg til å bli en klassespiller. Liverpool trenger å få en ny stjerne fra Akademiet.

Svarer du meg på et over 3 dager gammelt innlegg? What :sweat_smile:

Woodburn på sentral midtbane mot Ipswich U23. Watch out, sier jeg bare. Se på oversikten, roen og ballbehandlinga da. Tenk om han fortsetter utviklinga…

http://www.josimar.no/artikler/prinsen-av-wales/3843/

På tide å gi Woodburn ny kontrakt nå. Kontrakt går ut sommeren 2019, og om han ikke får mye spilletid denne sesongen kan det være for sent å skulle forhandle om ny kontrakt neste sommer. Bedre å binde han, og så gi han masse spilletid på utlån.

Enig! Dette er et megatalent som vi for all del må ta vare på!

Spillere som ikke er fylt 18 år kan ikke signere lenger enn treårskontrakt, meg bekjent.

Guttungen med scoring for A-landslaget i VM-kvaliken!

Første av mange?

Perlescoring!

Begynner å lukte svidd av den gutten. Bare 17 år og scorer viktige mål. Det lyder kjent…

Skummelt god avsluter til en 17åring å være.

Woodburn blir en vanvittig bra spiller, og jeg tror det er lurt at han i det siste har vært litt i “skyggen” av førstelaget. Det hjelper også at en annen ungdom, Arnold, har tatt litt av fokuset. La han få utvikle seg litt i fre og ro med ligacup og FA-cup denne sesongen :blush:

Ja det er noe som likner Fowler i denne karen…
Fenomenalt tilslag og presisjon på det landslagsmålet!
Litt anonym gutt, men krutt i beina.

Du vet du har gjort noe riktig når selveste Hasselhoff gir deg skryt.

Da har du nådd toppen som fotballspiller. Tipper Coutinho ble enda mer deprimert nå, ikke noe Barcelona og ikke noe skryt fra Hasselhoff.