59. Harry Wilson

Jeg er litt lei av «neste sesong» kjenner jeg, jeg vil heller bli 1% bedre denne sesongen enn 2% bedre neste sesong:)

Selvfølgelig kan han spille spiss. Samme som alisson kan spille spiss. Men ingen vet med sikkerhet hvor stor suksess det vil være. :laughing:

Fabinho har spilt stopper, men han er ikke stopper. Wilson spiller omtrent alltid ving i Derby, og de spiller forresten på en annen måte også.

Er ikke snakk om det. Er snakk om Wilson sin fremtid. Han vil slite mye benk om han kommer til oss nå.

Han er en typisk ving, hans beste posisjon, men at han «aldri i livet» vil spille spiss…

Wilson har produsert det meste i Championsship, som er laaangt unna kvaliteten i PL. Jeg er ganske sikker på at Klopp hadde hentet han tilbake hvis han vurderte han som god nok per dags dato

Nei, det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev i våres system

Samtidig er han Derbys beste spiller og tiltrekker mye oppmerksomhet fra motstander. I Liverpool hadde han blitt smågutten, som ser åpninger og rom som skapes fra bevegelsene fra de andre medspillerene som trekker enda mer oppmerksomhet.

Derby har minst 20 kamper igjen av sesongen, mer hvis de tar seg videre i FA-cupen. Tror ikke han ville fått 15 starter for oss i løpet av våren med bare 18 liga- og 2-7 CL-kamper igjen å spille.

Om vi tenker at læring er intravenøst og kan overføres direkte, så finnes det vel ikke bedre spillere å lære av en Lampard. Han har vel de beste avslutningstatsene av alle midtbanespillere over tid.

Får håpe at Wilson har cmer fotball i seg enn hva Ibe hadde, Ibe gjorde det også bra under låneoppholdet i Derby, men falt igjennom når han kom tilbake til Liverpool.

Et par år yngre han da under sitt låneopphold. Men du har rett, han gjorde det godt i Derby.

Hva skal man tro?

Har ikke:

image

Har, men bare i begynnelsen av januarvinduet:

image

Har:

Dette er ganske heftig med 8 mål utenfor 16 meteren.

Jeg har sett klippa.

Om han hadde fått så mange, så tror vi hadde hentet han tilbake

Lurer på hva er Wilson verdt I dagen marked? Ung,målfarlig, britisk. Tipper 25-30 £. Gitt at det tikker inn et bud fra en PL klubb I sommer, hva ville du ha gjort? Solgt eller ikke?

Ikke!
Når vi har sjansen til å få frem et så stort Britisk talent, så føler jeg det som et ansvar å faktisk gjøre det!