59. Harry Wilson

Sitter å ser Preston Derby…
Harry Wilson er driiiit god i kveld👏
Fantastiske skudd, pasninger og plasseringssterk på et annet nivå enn de andre på banen.
Klar for Klopp fra sommeren av :chart_with_upwards_trend:

Han har hatt en i stanga og en i tverrligger. Så lenge Derby får involvert han i spellet ser man med en gang hva som bor i han. Det er ikke alltid de gjør det.

Gleder meg til å se han i rødt.

Der er vi enige. Forøvrig er det siste gang jeg trykker inn på Echo siden. Spørreundersøkelser, popups og reklame på to tredjedeler av skjermen var helt jævlig å forholde seg til på mobil. Forstår ikke at de kan ha lesere i det hele tatt!

Enig! Er det mulig at de har faste lesere?! Møkka-opplegg

Ja, layouten hos dem er helt forjævlig.
Kan ikke fordra å lese artikler på deres sider.

Dette gjelder ikke bare Echo, jeg syns britiske nettaviser generelt er ekstremt plagsomme. Popup, automatiske videoer og faens oldemor.

Jeg bruker LFC appen til Echo på mobilen. Den funger helt fint.

Ja, det er en helt annen historie.

"How he moves between the lines, how confident he looks with the ball is all cool. He looks really fit.

“So that’s all good. Thank you to Derby that they obviously do a brilliant job. Next year, he is back.

Will Harry make it at Liverpool? Only time will tell, but according to James Pearce, the expectation is that Wilson — having answered his manager’s challenge and proven he can deliver in a high-intensity league on a regular basis — will be in serious contention for first team minutes next year.

Siden man har problemer med echo sine sider. Linker jeg tweets i denne posten.

Liten tvil om at gutten har noen ekstremkvaliteter. Spørs bare om han passer inn i vårt system.

Kan bli en viktig mann mot lag som legger seg dypt, tro han og Shaq på hver sin kant! Da må motstanderlaget ut å støte.

Umulig å si før vi får se han sammen med våre beste. Enten skjer det mange frykter, at han ikke tar nivået og tempoet, eller så klikker samspillet fra første spark. Men får han slippe til skuddmuligheter ser det ut som at der blir noen keepere som får testa spensten sin.

Akkurat! Savnet etter en distanseskyter etter at Coutinho dro og Gerrard la opp er enormt. Viktigheten av å være uforutsigbar er undervurdert. Per nå har vi ingen i midtbanetrioen som er særlig god til å skyte. Vi utgjør ingen trussel utenfor sekstenmeteren, slik at motstanderen ikke trenger å ta det steget ut for å støte.

Enig. Her er det snakk om en ny dimensjon.

Hvem skal ut hvis de skal på hver sin kant? Utenkelig scenario. Maks plass til en av Wilson og Shaq tror. Velger da den av de som er i form.

Man kan absolutt ha god nytte av en indreløper som kan skyte fra distanse når muligheten byr seg, men jeg er veldig skeptisk til å ha en ving med langskuddet som en av sine hovedatributter. Der en sentral midtbanespiller naturlig oppholder seg i posisjoner for langskudd må vingene ofte aktivt oppsøke dem og fokusere på å komme i riktige posisjoner. Hvor mange forsøk brukte ikke Coutinho på å vandre innover langs sekstenmeteren med ballen på jakt etter skuddmuligheter? 3 ganger for hver gang han fikk løsnet skudd?

Hvem skal ut… :slight_smile: hahaha. Carragher har kommet med flere gode innlegg om viktigheten av bredde i TROPPEN. Er meget enig. Det er ikke noe som heter første-11`er lenger. Ta feks Mahrez… Sane… Gundogan… Jesus…