59. Harry Wilson

Bredde er viktig. Men Wilson og Shaq vil aldri starte samtidig som tenkt i scenario over.

De du nevner på City er jevngode. Salah og Mane er langt foran Wilson og Shaq. Der blir det ikke rullering. Iallefall ikke begge samtidig.

Jeg tror det er Wilson eller Shaqiri.
Ikke begge.

Ikke nødvendigvis fra start nei, men hvis vi stanger mot en mur i 55-60 min kan man fint hive inn på en eller begge.

Ser ingen grunn til å være så kategorisk.

Trodde heller aldri jeg skulle få se en benk med Mignolet, Moreno og Origi, når vi leder Premier League uti februar.

Store undre kan skje, og Wilson og Shaqiri på banen samtidig er ikke så utenkelig.

Wilson virker som en spennende spiller som gjør det veldig godt i Derby. Han vil få preseason hos oss til sommeren, så vil det bli vurdert hva som er best framover. Mulig ett utlån til en PL klubb er det beste for hans videre utvikling.

Men Wilson kan ta steg med bedre medspillere. Tror å få han inn i miksen er det beste for hans utvikling. Og vi kan trenge hans ferdigheter der fremme.

Helbritisk (+ litt irsk)! Når så vi det sist?

On 27 February 1999, 14 Englishmen appeared for Gregory’s Aston Villa in their local derby with Coventry, according to Opta stats. It ended with a 4-1 victory for Coventry. No Premier League manager has since fielded an all-English starting XI

Ganske nøyaktig 20 år siden man hadde en engelsk 11’er altså.

Har stablet 7 helengelske lag på beina.
Trygg på at minst 4 av de ville stabilisert seg i PL.

1. Pickford, Walker, Stones, Maguire, Shaw, Dier, Henderson, Alli, Sancho, Sterling, Kane

2. Butland, TAA, Gomez, Tarkowski, Chilwell, Milner, Oxlade-Chamberlain, Lingard, Gray, Rashford, Wilson

3. Heaton, Clyne, Lascelles, Keane, Young, Rice, Ward-Prowse, Wilshere, Maddison, Ings, Vardy.

4. Pope, Wan-Bissaka, Mawson, Smalling, Rose, Drinkwater, Delph, Lallana, Sessegnon, Calvert-Lewin, Deeney

5. Hart, Trippier, Jones, Cahill, Maitland-Niles, Loftus-Cheek, Cook, Hughes, Barkley, Redmond, Welbeck

6. McCarthy, Chambers, Cook, Mee, Bertrand, Hayden, Barry, Noble, Antonio, Walcott, Sturridge

7. Foster, Smith, Coady, Morrison, Cresswell, Westwood, Cork, Albrighton, Townsend, Barnes, Murray,

Benken:
Usikker, men kunne kanskje tatt plassen til noen over - iallfall på sikt?

Foden, Hudson-Odoi, Lookman, Winks, Onomah, Abraham, Grealish, Gunn, Holgate,

Rykter og spekulasjoner

Lag 1 og 2 hadde slitt med skader tror jeg :smile:

Ja, er noen par av de som bør ansette en fysio i verdensklasse :slight_smile: Sikkert flere som kan byttes om for å skape mer stabiliserte lag både med tanke på kvalitet og f.eks skader, men mest et forsøk på å vise hvilke spillere det er å ta av.

Harry tok en liten scoringspause i februar og mars, men fra i dag av er han igang igjen :wink:

Bra kamp av Wilson . Hilsen ringside fra Griffin Park.

Hvorfor gjengir .no slike rykter som inneholder klare faktafeil ? Wilson signerte ny kontrakt før utlånet, og den løper til 2023…

Fake news story eller fake news at han signerte ny kontrakt :thinking:

Stoler mer på liverpoolfc.com enn Daily Mirror;

At han selv ønsker å dra til en klubb for å spille fast, forstår jeg. Men jeg forstår ikke at vi ikke selv har bruk for ham.

Hvis ikke Wilson - med den sesongen han har hatt - ikke er førstelagsaktuell, ja da kan vi nedten legge ned skademiet. Eller bare se på det som en utklekkingsanstalt for salgsvarer.

Hvor mye har du egentlig sett av han denne sesongen?

Tallene er sterke, men han har også vist mangler. Spesielt uten ball. Forsvinner veldig lett ut av kamper, mindre fysikk enn våre angripere. Han har blitt god, men enda ikke noe bedre enn Shaq. Som er den første han må utkonkurrere.

Impact player fra benken som lett forsvinner underveis i kamper er nok til at jeg blir skeptisk.