59. Harry Wilson

Den planen er like sanynelig å låne ut mer for å selge for profitt, som det er å tenke A-lag.

Tipper en ny kontrakt har følgende mål:

Plan A: Låne ut mer, selge for profitt (stor sansynelighet at det skjer)
Plan B: Om han skal ta gigasteg, hente han inn som stallspiller (lite sansynelig at det skjer)

Ja, et stykke unna. Men å skrive “langt langt” om en spiller som nettopp ble byttet inn, er å overdrive.

Dessuten har vi vel ingen førstevalg på midten.

Jada, han har tillit hos Klopp, og dette er sikkert fortjent mtp innsats og hvor god han er på trening. Lallana er en meget god fotballspiller, men er den siste jeg plukker ut av den stallen vi har idag. Både på midtbaneplass og vingplass. Gini, hendo, milner, keita, Fabinho, shaqiri har vist seg bedre som midtbane, og Salah, mané, shaqiri, og Origi er bedre som vinger. Dette er jo min subjektive mening, men han er bakerst i køen av de faste spillerene i stallen vår. Derfor er sier jeg igjen at han er langt unna en plass i første 11ern vår. Dvs de første 11 som blir plukket ut.

???

Det finnes ingen første 11’er…

Vi er et lag :trophy:

Harry Wilson er pdd den spilleren av alle våre unge jeg har reelle forhåpninger at skal få komme inn å få bli en del av førstelaget på jevnlig basis med spilletid (ikke bare ligacup og FA cup mot league 2 lag).

Jeg håper han blir en del av laget vårt fra preseason og enten får PL utlån (som ikke Danny Ward fikk) eller blir vår “4.ving” bak Salah/Mane/Shaqiri.

Jeg har mer tro på han en mange av de andre. Skal sies at jeg har stor tro på Woodburn også.

For min del er det to offensive spillere jeg har tro på, Wilson og Brewster. Spennende å se hvordan sistnevnte er når han forhåpentligvis returnerer fra skade snart.

Også Bobby Duncan lover meget bra.
Har vel scoret rundt 20 mål denne sesongen. Og tosifret assist.
Blir vel snart tatt inn i A-troppen for å trene med laget, tenker jeg.
Hadde vært artig om det kom opp en ny Fowler eller Owen fra ungdomsavdelingen.

Brewster, Solanke, Duncan, Woodburn, Kane, Wilson, Jones, Grujic, Kent, Phillips, Grabsra, Kelleher… Mye bra talent, men usannsynlig at mange av dem får en karriere hos oss.

:clap::clap::clap::clap::clap:

Uten tvil den beste frisparkfoten i Liverpool. Men hvordan er han i ordinært spill?

Gutten har jo helt ville langskudd. Vet ikke hva jeg liker best av frisparket mot MU eller det etter 40 sekunder :heart_eyes:

Jeg har aldri fått Gerrard-vibber av denne typen før. Wilson har muligens det beste skuddbenet denne klubben har sett siden Riise og Stevie G.

La ham fullføre ssongen der han er, og så henter vi ham inn på førstelaget vårt og lar ham spille sentralt eller på vingen alt etter behov. Hvis han er så løfterik som dette gir inntrykk av burde vi glemme Pulisic og Bailey og slike, og heller satse på Wilson.

Så kan vi heller bruke pengene på en som skal spille nærmere målet, dvs. en mer typisk spiss/avslutter.

Werner f. Eks.

Anyone?

Jeg fant denne nå.

Harry W virker jo som et super-talent. Veldig veldig spesielt tilslag selvsagt, men han har da både tempo og en fin touch i tillegg. Bring han hjem til sommer’n og la Klopp foredle ytterligere. Herlig :grin: