66. Trent Alexander-Arnold

Med Trent skadet, hvor smart var det egentlig å låne ut Clyne?

Stress ned. Hvor mange ganger skal folk spørre ironisk om Clyne-utlånet når de ser at andre nettopp har gjort det samme?

Vi er Liverpool som skal møte Crystal Palace. Vi spilte en hel sesong med James Milner som venstreback. Selvsagt kan vi spille en kamp med ham som høyreback, som er hans naturlige side på banen. Dette har Milner gjort mange ganger før.

Klopp hadde nok ikke sendt ut Clyne på lån uten en baktanke ved det. Han har god nok back-up innad i troppen.

Huff, dette liker jeg ikke.

blir ikke overrasket om det er Rafa Camacho Klopp setter på backen mot CP

Det er han ikke, men han og Gomez utgjør halve 4eren, og nå er begge ute…og når en ikke har Lovren, Matip eller Clyne å sette inn, men en halvskadet Milner som ikke er høyreback, en Fabinho som ikke er stopper, da har en utfordringer…spesielt når det er behov for begge på midtbanen når Gini muligens er ute, Hendo halvskadet, Keita uten selvtillit og Shaq er strengt tatt hverken indreløper eller pivot…staheten til Klopp ift transferpolicy har kostet tidligere, det er kanskje hans eneste skavank, men nå har en ikke tid til fjas lengre - å hente den PL tittelen er viktigere enn voksne overbetalte menns følelser ift spilletid…

Time will tell… Bare så utrolig kjipt å stadig måtte forandre på en backrekke som fungerer.

Ja det samme kan ikke jeg slå i bordet med :rofl:

Fleiper du?

Dette krever en redegjørelse, tror jeg.

Ikke jeg heller :joy:

Matip er klar igjen. Var med I troppen sist helg. Fabinho kan igjen flyttes opp eller ta backen.

Akkurat som jeg sa. Skjønner ikke hva klubben tenker med når de låner ut Clyne når Gomez er skadet! Nå får vi smake. Da får man bruke Milner i den posisjonen.

Hvor ofte treffer dommedagsprofetene her inne? 10 bom og en treff, så hoverer de med: hva var det jeg sa.

Vi har flere alternativer ja, så dette går helt fint.
Får vi se dette forsvaret mot CP?
Milner, Fabinho, VVD, Robertson

Synes faktisk det ser ganske robust ut jeg.

Hvor robust ser midtbanen din ut med Milner og Fabinho i forsvaret? Vi er helt skrapt nå, benken mot CP blir et trist skue.

Det ordner seg det, heldigvis har vi ikke det jæveligste kamp programmet som tenkes kan den neste måneden i PL.

På midten får vi kjøre med Henderson, Shaqiri og Keita. Ellers så returnerer jo også Matip som kan fylle rollen i midtforsvaret og da kan enten Fabinho eller Milner kjøres opp på midtbanen.
Hater at Winaldum er usikker mot CP da…

Matip satt på benken mot Brighton. Da må han da være noenlunde kampklar. Neste kamp kommer en uke etter dette. Dermed kan vi spille slik:

Becker

Milner - Matip - van Dijk - Robertson

Fabinho - Henderson - Keita

Salah - Firmino - Mané

Benk: Mignolet, Hoever, Moreno, Shaqiri, Sturridge, Origi

Eller vi kan bruke dette laget:

Becker

Milner - Matip - van Dijk - Robertson

Fabinho - Henderson

Shaqiri - Firmino - Mané

Salah

Benk: Mignolet, Hoever, Moreno, Keita, Sturridge, Origi

Det mest ironiske er ikke utlånet av Clyne. Det som faller meg mest ironisk her er at noen kritiserer Clyne som spiller og at han ikke har noe å bidra med. Så blir han lånt ut, og da blir utlånet kritisert.

Har Shaqiri spilt indreløper mer enn de 45 minuttene han fikk mot Soton før han ble plukket av for dårlige defensive bidrag? Dristig om vi må basere oss på Keita som DM sammen med Hendo i denne kampen, men det er kanskje enda dristigere å risikere Matip før han er matchfit.

Vel, det er ikke perfekt. Det blir det aldri med så mange skader, men jeg tror vi har et lag som allikevel skal være godt nok til å sanke mange poeng i kampene som kommer. Tror Klopp har kontroll på situasjonen selv om den selvsagt ikke er ideell.