66. Trent Alexander-Arnold

Alt avhenger av at Matip er tilbake og ikke minst risikoen for tilbakefall. På den annen side kan Matip blir skadet nårsomhelst og hvorsomhelst, så vi kan like gjerne bruke ham dersom han er noenlunde klar.

Fabinho spiller høyre-back på det brasilianske landslaget, men mot CP så vil det blir vanskeligere/mer utfordrende? Neppe!

Det bør vi jo. Og - ja, jeg regner ham som klar siden han satt på benken sist. Kan ikke skjønne at han hadde vært tatt ut i kamptroppen dersom det ikke hadde vært mulig å bruke ham i løpet av kampen.

I tillegg er det ikke sikkert at Wijnaldum er ute heller. Kanskje han spiller. Kanskje han kan sitte på benken og være erklært klar for en del av kampen?

Alt er selvsagt ikke avhengig av om Matip er friskmeldt til neste kamp. Tror vi har god kontroll på CP uansett vi er bare et mye sterkere lag selv med alle skadene.
Det hjelper selvsagt stort med hver eneste spiller som blir friskmeldt.

Matip er klar og Fabinho har spilt mye HB, ordner seg.

Skader kommer. Det er derfor vi har en bred stall og skaffer oss posisjonsfleksible spillere. Dersom vi ikke hadde fått en del skader kunne vi jo kuttet kraftig ned på antall spillere. CP-kampen er ikke noe problem.

Tja, nå er det vel ikke sikkert at de som kritiserte Clyne var imot et utlån, eller salg…?

Desperat forsøk fra TV2 om å få det til å muligens se ut som VVD er skadet?

Vi Liverpool supportere ser nok fort at det er Arnold, men uansett… Slik dagens media virker er det ikke lett å vite :sweat_smile:

Synes ikke det der er et forsøk på å få det til å se ut som om vvd er skadet i det hele tatt. Bildet er jo av TAA og han er ei Liverpool stjerne som kommer til å skinne sterkt i mange år. :blush:
Eller mener du muligens at Liverpool bare har ei stjerne og der er VVD?

Det har jeg heller ikke påstått.

Ikke bra. Dårlig tidspunkt å låne vekk vår beste HB. Clyne ønsket det jo selv, så var vell ikke et lett valg da.

Hvis noen tror det er Van Dijk på bildet så tror jeg neppe de er særlig interesserte i utgangspunktet.

Matip spelte bra siste kampen før han blei skada. Skaden hans var i skuldra, så det burde ikkje vere så store sjansar for at den blir slått opp igjen i kampen. Eg trur det blir VVD-Matip i forsvaret, og så ønskar eg meg at Milner tek backen og at det blir Henderson og Fabinho på midten i 4-2-3-1.

Det bør vere nok til å slå CP, men det begynner å bli tynt baki der når TAA også er ute. Skadane i forsvaret forplantar seg på midtbana, og vi såg i fjor korleis rovdrifta på nokre få midtbanespelarar slo ut i dårlege kampar på tampen av sesongen. Eg håpar TAA er tilbake så fort som det blir sagt. (helst før)

Idiotisk å sende Clyne på utlån. Vi har skader og kjøper ikke, men velger likevel å sende folk på utlån. Uforståelig!

Jeg likte ikke utlånet av Clyne, men så lenge vi har Milner så går dette helt fint for noen kamper.

Så nå må vi bruke Milner og Fabinho bak. Da blir det ingen rullering og konkurranse på den viktige midtbanen. Nå er det nødløsninger til hver kamp.

Klopp har valgt å ikke ha Klavan og Clyne med videre. Da må det handles nå som skadene hoper seg opp.

Det kan gå bra med nødløsninger og tynn stall. Men hvorfor gamble når vi er i denne gode posisjonen, men samtidig har mange skader?

Bruk MasterCardet Klopp. Vi har nok på bok. Gullet betyr ti ganger så mye som 60 mil pund på en god forsvarer

Hva er det som får folk til å tro at Fabinho spiller stopper når Matip er klar? Fabinho gjorde alt for mange plasseringsfeil til å være aktuell i stopperposisjon når vi har friske stoppere å bruke. Innen lørdag har Matip en hel uke med trening.

Spørsmålet er fortsatt om han er i kampform, noe Fabinho er…

Vår beste HB er Trent :blush:.
Clyn har ikke vert på nivået TAA holder nå siden han spilte for Southampton og hadde Wanjama og Sniderlin foran seg.

Der er mindre behov for rotasjon nå. Det er mye lengre avstand mellom kampene. Matip er tilbake og kanskje blir Wijnaldum klar til neste kamp. Uansett er han bare ute mot Palace og det er ikke noe problem slik det ser ut nå.